Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:Och jee, arme Quasar. Kwam die Golden ineens aanlopen om te matten?
De Golden liep achter onze groep aan. De eerste keer dat Quasar erheen wilde kon ik hem wegroepen maar de hond bleef achter ons aanlopen en toen ging hij dus weer terug. Eerlijk is eerlijk; Quasar begon met patsen, hing over die hond heen en dat pikte de hond niet. Enige stomme is dus dat Quasar alleen patst en beukt maar niet bijt en de Golden dus wel
Vervelend is dat. Volgens mij hebben wij ook een keer zo'n Golden achter ons groepje aan gehad. Beest was niet weg te krijgen. Zonde hoor.
Zoek stok! schreef:Och jee, arme Quasar. Kwam die Golden ineens aanlopen om te matten?
De Golden liep achter onze groep aan. De eerste keer dat Quasar erheen wilde kon ik hem wegroepen maar de hond bleef achter ons aanlopen en toen ging hij dus weer terug. Eerlijk is eerlijk; Quasar begon met patsen, hing over die hond heen en dat pikte de hond niet. Enige stomme is dus dat Quasar alleen patst en beukt maar niet bijt en de Golden dus wel
Vervelend is dat. Volgens mij hebben wij ook een keer zo'n Golden achter ons groepje aan gehad. Beest was niet weg te krijgen. Zonde hoor.
Och, we vlakken het aandeel van die witte hittepetit ook niet uit hoor. Het kreng is het wel érg snel niet eens met een "indringer"
Ach, die arme Quaser (sorry kan Q amper uit mijn toetsenbord krijgen, als het om een andere hond gaat dan 'de mijne')
Liet Quaser het zomaar over zich heen komen?
Gelukkig vallen de verwondingen uiteindelijk mee!
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Cleo schreef:Ach, die arme Quaser (sorry kan Q amper uit mijn toetsenbord krijgen, als het om een andere hond gaat dan 'de mijne')
Yup het is geen bijter, wel een enorme patser maar dat heb je al gezien.
Het valt mee, is nog wat gezwollen maar je ziet er bijna niks meer van.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Cleo schreef:Ach, die arme Quaser (sorry kan Q amper uit mijn toetsenbord krijgen, als het om een andere hond gaat dan 'de mijne')
Yup het is geen bijter, wel een enorme patser maar dat heb je al gezien.
Het valt mee, is nog wat gezwollen maar je ziet er bijna niks meer van.
Haha, gelukkig een goedsul. Ik vrees dat Hummer er bovenop was gedoken maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker. Aan het einde van de eerlaatste wandeling had Hummer er zich uiteindelijk bij neer gelegd dat Quaser de grote baas was.
Hoewel, toen Queser en Hummer op de vlakte even hun eigen gang konden gaan, was Hummer ook niet van plan om een klein vreemd hondje op te eten Queser ook niet! Maar het leken even partners in crime.
Geef die mooie witte een aai over zijn bol!
Laatst gewijzigd door Asterix op 16 feb 2010 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
@Cleo: Hummer en Quasar gaan prima samen idd, leuk om te zien hoe rasgroepgenoten elkaar toch altijd wel een beetje opzoeken, zal puur toeval zijn maar niettemin leuk om die bullebakken samen te zien spelen.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Lars: het lijkt mij heel erg leuk om Rob ook eens een keer mee te nemen. B.v. Aanstaande zaterdag. De lieve man heeft 1x mee gelopen maar aangelijnd met Queen. Dat kon ook niet anders. Behalve uiterlijk hebben jullie volgens mij wat betreft raakvlakken qua werk veel overeenkomsten. Zal ik je zijn mail-adres PB-en? Hij leest hier nooit maar is altijd wel erg nieuwsgierig hoe een wandeling verlopen is en met wat voor soort honden :lol: Hij kijkt dan ook graag mee naar foto's.
Ahhhh die Quasar, wat een oorlogswond wat zijn ze zielig dan he, maar gelukkig viel het achteraf allemaal mee
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Ahhhh die Quasar, wat een oorlogswond wat zijn ze zielig dan he, maar gelukkig viel het achteraf allemaal mee
Niet zeiken en doorlopen.
Maar je loopt achter, hij heeft er alweer nieuwe bij.
Ik maak er wel een grapje over maar als meneer zo bezig blijft dan wordt het weer aan de lijn en over met de vrijheid.
Nee nee Wat hadden we nou afgesproken? Niet te grote groepen en alleen honden waar het mee klikt! Niet teveel willen
Vind ik ook, want wanneer is het nu mis gegaan met Tibs, Panna en Luka??? Nog nooit! dus dan wordt het gewoon vaker met een selectief groepje lopen en misschien wel wat meer op wat andere tijden zodat het rustiger is! Dat regelen we!