JML schreef:Maddox is zo speciaal omdat hij 'mijn' hond is. Zijn grenzeloze loyaliteit voor mij voelt heel bijzonder. Bloed, zweet en tranen hebben we gedeeld en de band die hij met mij heeft, heeft hij met geen ander.
Zo voel ik het met Rimpel ook

Rimpel is zo speciaal omdat hij mijn kneusje is met al zijn mankementen en met al zijn debiele gedragingen...ik moet dagelijks lachen om zijn rariteiten en juist omdat hij met vreemde mensen vrijwel niets op heeft is de band bijzonder...Die band heeft hij trouwens met Robin ook en het is echt ons vriendje
Hij is lang niet in orde en dat hij na de komst van het Muisje zich ineens honds ging gedragen en van haar geleerd heeft hoe dat nou precies werkt tussen mensen en honden in het "ik ben Muisje en ik zal het julie wel even leren" boek maakt hem nog aandoenelijker want samen met haar kan ie de hele wereld aan...
Daarmee heeft het Muisje zich ook intens diep in mijn hart verankerd want het Muisje is mijn beste vriendinnetje..
Wij begrijpen elkaar
Ze is mijn dametje in de dop, mijn prinsessenkind en mijn super loeder...
Als ik zie welke stommiteiten ze van Rimpel allemaal pikt dan maakt haar dat heel teder en lief, maar als ik haar met blikkerende tandjes zie hangen in het flostouw is het helemaal mijn terror Terrier.
Ik ben haar dankbaar voor haar eindeloze geduld met die super kneus en voor haar zachte hand in wat ze hem geleerd heeft, daar heeft ze tegenover gesteld dat ze vindt dat ze dagelijks in de watten gelegd dient te worden en de priveleges van een ware koningin geniet.
Dat betekend dat het matras niet goed genoeg is, maar dat het hoofdkussen eraan te pas komt, dat niet de bank de ideale plek is maar het holletje dat het baasje maakt met zijn knieeen en dat ze ieder restje van Rimpel op mag eten.
En ze mag het allemaal en ze krijgt het allemaal want Muis is mijn lieve kleine mini muisje...
Er is gevoelsmatig geen enkel verschil in Rimpel die hier als pup kwam of Muis die hier pas na 5 en een half jaar kwam...
Het enige dat ik weleens jammer vindt is dat ik geen pup herinneringen aan haar heb, maar he...het is een terrier kruising dus ik kan me daar wel een voorstelling van maken