Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit moest ik gewoon plaatsen....
Moderator: moderatorteam
-
Mojuan
- Zeer actief
Dit moest ik gewoon plaatsen....
Dit gaat me aan het hart, wie kan helpen?
http://link.marktplaats.nl/322059029" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/322059029" onclick="window.open(this.href);return false;

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Dit moest ik gewoon plaatsen....
ach jeetje, als dit waar is, misschien mensen van een labforum die kunnen helpen of adviseren..
Persoonlijk zou ik hulp vragen voor de bevalling en de acht weken dat de pups bij de mams zijn (desnoods tijdelijk bij een ervaren fokster die haar in tegemoet kan/wil komen), en niet aan herplaatsing denken.. maar dat ben ik..
Persoonlijk zou ik hulp vragen voor de bevalling en de acht weken dat de pups bij de mams zijn (desnoods tijdelijk bij een ervaren fokster die haar in tegemoet kan/wil komen), en niet aan herplaatsing denken.. maar dat ben ik..
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Helpen kan ik niet. Maar héél triest is het wel...... 
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Kan het nest nog "weggehaald" worden?
Zo ja, wat kost dat? Misschien is dat wel op te hoesten voor ze?
Zo ja, wat kost dat? Misschien is dat wel op te hoesten voor ze?
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Honden en marktplaats.........
Wat een treurigheid
Wat een treurigheid
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
doggy
De advertentie bestaat niet meer,....
- Joenino
- Actief
- Mijn ras(sen): Chow Chow x Herder
Wat is er mis met marktplaats en honden? Die van mij is ook via marktplaats bij ons gekomen. Tis meer een kwestie van een vertrouwd iemand uitzoeken en langs gaan om te kijken hoe de honden verzorgt worden. Niet alle honden op marktplaats zijn perse slecht en broodfok.tekkel schreef:Honden en marktplaats.........
Wat een treurigheid
Proud owner of Chow Chow Herder Rex

-
indiera
- Zeer actief
Joenino schreef:Wat is er mis met marktplaats en honden? Die van mij is ook via marktplaats bij ons gekomen. Tis meer een kwestie van een vertrouwd iemand uitzoeken en langs gaan om te kijken hoe de honden verzorgt worden. Niet alle honden op marktplaats zijn perse slecht en broodfok.tekkel schreef:Honden en marktplaats.........
Wat een treurigheid
hier sluit ik mij volledig bij aan, ook 1 van mijn honden komt via marktplaats ,alleen wel goed opletten , waar je koopt en van wie ,maar er staan genoeg goede honden op hoor
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Natuurlijk gaat het ook wel goed. Maar in dit geval is het aan alle kanten misgegaan, toch?Joenino schreef:Wat is er mis met marktplaats en honden? Die van mij is ook via marktplaats bij ons gekomen. Tis meer een kwestie van een vertrouwd iemand uitzoeken en langs gaan om te kijken hoe de honden verzorgt worden. Niet alle honden op marktplaats zijn perse slecht en broodfok.tekkel schreef:Honden en marktplaats.........
Wat een treurigheid
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Joenino
- Actief
- Mijn ras(sen): Chow Chow x Herder
Ja het bericht op marktplaats kan ik niet lezen want die is er niet meer, maar het kwam meer op mij over dat alle honden van marktplaats slecht zijn.tekkel schreef:Natuurlijk gaat het ook wel goed. Maar in dit geval is het aan alle kanten misgegaan, toch?Joenino schreef:Wat is er mis met marktplaats en honden? Die van mij is ook via marktplaats bij ons gekomen. Tis meer een kwestie van een vertrouwd iemand uitzoeken en langs gaan om te kijken hoe de honden verzorgt worden. Niet alle honden op marktplaats zijn perse slecht en broodfok.tekkel schreef:Honden en marktplaats.........
Wat een treurigheid
Proud owner of Chow Chow Herder Rex

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
volgende keer even het hele bericht kopieren en plaatsen, de advertentie bestaat niet meer dus weet ook niet waar over ging.
mp is een makkelijke manier om je hond te verkopen zonder veel moeite.
op mp staan ook niet alleen maar broodfokkers, er zitten ook wel goeien tussen,zo ben ik ook aan chico gekomen.
sommige mensen maken er alleen misbruik van omdat dit een makkelijke manier is
op mp staan ook niet alleen maar broodfokkers, er zitten ook wel goeien tussen,zo ben ik ook aan chico gekomen.

- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Chicoahua schreef:volgende keer even het hele bericht kopieren en plaatsen, de advertentie bestaat niet meer dus weet ook niet waar over ging.
in een notendop: deze advertentie ging over een gezin die een teefje hadden gekocht. In het vorige gezin waar ze woonde had ze een nestje gehad. De nieuwe eigenaren wilden haar laten castreren, maar bij de dierenarts bleek ze al 5 weken drachtig te zijn. Ze was net 3 weken bij het nieuwe gezin. Maar de oude eigenaren ontkennen dat ze de hond zwanger hadden verkochten
Dat gezin ziet een nest puppen niet zitten, duur en druk, dus zoeken ze een nieuw adres.
deze arme hond beland dus van de regen in de drup.........
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
dan had ik haar dus alsnog laten castreren, gewoon alles er uit.....cooperv schreef:Chicoahua schreef:volgende keer even het hele bericht kopieren en plaatsen, de advertentie bestaat niet meer dus weet ook niet waar over ging.
in een notendop: deze advertentie ging over een gezin die een teefje hadden gekocht. In het vorige gezin waar ze woonde had ze een nestje gehad. De nieuwe eigenaren wilden haar laten castreren, maar bij de dierenarts bleek ze al 5 weken drachtig te zijn. Ze was net 3 weken bij het nieuwe gezin. Maar de oude eigenaren ontkennen dat ze de hond zwanger hadden verkochten
Dat gezin ziet een nest puppen niet zitten, duur en druk, dus zoeken ze een nieuw adres.
deze arme hond beland dus van de regen in de drup.........
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
ik weet niet wat ik zou dan als ik in die situatie kwam, 5 weken is al behoorlijk ver en een heftige operatie
Maar wat ik wel zeker weet is dat ik niet de hond weer met dezelfde vaart op terug marktplaats zou deponeren
Maar wat ik wel zeker weet is dat ik niet de hond weer met dezelfde vaart op terug marktplaats zou deponeren
-
Mojuan
- Zeer actief
Nee idd... er moet toch wel een andere oplossing te vinden zijn.cooperv schreef:ik weet niet wat ik zou dan als ik in die situatie kwam, 5 weken is al behoorlijk ver en een heftige operatie
Ik vond het zo sneu toen ik het las.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
5 wk is nog verre van levensvatbaar, dus ja, zou alles er gewoon uit laten halen zoals geplandcooperv schreef:ik weet niet wat ik zou dan als ik in die situatie kwam, 5 weken is al behoorlijk ver en een heftige operatie
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik werk bij een dierenarts en het gebeurt hier (helaas) regelmatig dat baasjes met een zwangere hond komen voor keizersnede/sterilisatie en gelijk in laten slapen van de nog ongeboren pupjes.
Ik vind het nog steeds moeilijk maar beter dan dat ze door de eigenaar zelf naar de 'eeuwige jachtvelden ' worden geholpen of een slecht nieuw thuis krijgen.........
Ik vind het nog steeds moeilijk maar beter dan dat ze door de eigenaar zelf naar de 'eeuwige jachtvelden ' worden geholpen of een slecht nieuw thuis krijgen.........
Sandra

- iones
- Zeer actief
Ik ben ook maar tot bepaalde hoogte voorstander van abortus en 5 weken oude pups weg laten halen, ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Maar de link is dus weg, zou het mogelijk zijn dat de hond is opgehaald? Zo ja, misschien wel door een broodfokker, die denkt "ha, ik heb gelijk al een nestje dat ik kan verkopen". Wat akelig zeg.
Ze hadden die hond naar het asiel moeten doen, die pups zijn daar zo weg. Maar wel vreselijk sneu voor die hond! Echt erg!
Maar de link is dus weg, zou het mogelijk zijn dat de hond is opgehaald? Zo ja, misschien wel door een broodfokker, die denkt "ha, ik heb gelijk al een nestje dat ik kan verkopen". Wat akelig zeg.
Ze hadden die hond naar het asiel moeten doen, die pups zijn daar zo weg. Maar wel vreselijk sneu voor die hond! Echt erg!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen