Zou als ik jou was wel een deugdelijk tuigje kopen à la Alcatraz.
Kan die van Hurtta van harte aanbevelen.

Knappe hond die zich daar uit wurmt...
Moderator: moderatorteam

ik ken honden die zich daar uit wurmen :N: tegen het ontsnappen ben ik toch meer voor zo'n tuigjeBadu schreef:![]()
dat ze weer terug is....
Zou als ik jou was wel een deugdelijk tuigje kopen à la Alcatraz.
Kan die van Hurtta van harte aanbevelen.

geen idee had even snel wat plaatjes opgezocht via google. maar die roze staat hier:DebbieZ schreef:Wat zijn dat voor merken, Dusty? De rode en de roze dus?

Lieke67 schreef:Nou die lummel stond net voor de garagedeur te blaffen dat ze weer naar binnen wou...
Al met al is ze twee uur weggeweest.
Honden komen toch zelf weer terug naar huis, weet ik dat voor de volgende keer ook weer.
Bedankt voor jullie tips en medeleven want het was niet leuk, bah, allerlei rampscenario's gaan door je hoofd op zo'n moment.
Beike wurmt zich uit alle tuigjes die ik geprobeert heb en dat zijn er heel watBadu schreef:
Waarom kun je dat niet voor zijn. Er zijn wel meer mensen met honden en kinderen, en die honden lopen toch ook niet op straat.Lieke67 schreef:Even wat verantwoording afleggen;)
Ik was niet lichtzinnig maar gewoon erg blij dat Jonna weer terecht was, kwam misschien zo over maar is absoluut niet zo bedoeld.
Ten tweede, een volgende keer hoop ik idd niet weer mee te maken maar kan ik helaas niet altijd voorkomen; kinderen of vriendjes van de kinderen laten deuren wel eens open staan en dan is Jonna zo buiten. En helaas als zij eenmaal de vrijheid ruikt, is ze weg..
Vorige keer ben ik tijden op zoek geweest maar je weet op het laatst niet meer waar je moet zoeken, ze kan overal zijn en in achtertuinen zitten..
Ik bedoel meer dat ik dan toch iets rustiger naar huis ga omdat ik nu gemerkt heb dat ze wel weer terug komt. Ik heb daar toch wat meer vertrouwen in nu, da's toch niet zo vreemd?
Ik denk er echt niet te makkelijk over hoor, ik ben stapeldol op mijn hondje:)

Ik zeg ook....: knappe honddoggy schreef:Beike wurmt zich uit alle tuigjes die ik geprobeert heb en dat zijn er heel watBadu schreef:
Knappe hond die zich daar uit wurmt...![]()