Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boos wordt je op sommige mensen.
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Boos wordt je op sommige mensen.
haha ja kerels zijn kleine jochies soms.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
bouvierpoedel schreef:haha ja kerels zijn kleine jochies soms.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- iones
- Zeer actief
WEet ik niet. Ik weet dat iedereen anders om gaat met pijn en verdriet. En ik zie daarin niet alleen verschillen tussen mannen en vrouwen maar ook bij mannen onderling. De een is nu eenmaal gevoeliger dan de ander.bouvierpoedel schreef:Waarom sorry.?
Man of vrouw.??
Kunnen alle 2 leuk zijn.
Incasserings vermogen...........Muahhhh op het randje.
hahaha
Gebeurt is gebeurt ,dus waarom treuren.
Misschien is het ook wel het verschil tussen man en vrouw met reageren.?
Vrouwen willen allemaal verdriet en ellende delen en kerels hebben vaak zo iets ..........ach wijf niet zeiken maar doen.
Ik denk wel dat de gemiddelde vrouw empathischer is dan de gemiddelde man. In de maatschappij wordt dit uitgelegd als "vrouwen zijn zorgzamer dan mannen".
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
gotcha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
Gaat dit nog over de topic
Eerst schrijf je dat de hond er niks aan heeft dat wij zitten te z..;en worden we zelfs genomineerd en nu..............
Eerst schrijf je dat de hond er niks aan heeft dat wij zitten te z..;en worden we zelfs genomineerd en nu..............
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Hoe staan de zaken waar het een eventuele plaatsing betreft?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
He, grappig, dat empathie-boek van Frans de Waal heb ik net gisteren gekocht, lijkt me erg boeiend.
Maar ook ik wil graag horen dat het muppetje een baasje heeft. Heeft ie er een?
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Helaas hebben de mensen die zich ingeschreven hadden afgezegd. Snoes is weer op zoek naar een baasje.
Ze zit nu iig lekker in de kantine.
We moeten haar nog wel in de gaten houden. Ze heeft soms wat moeite met plassen. Ze heeft veel ouderdomswratjes en een grote bult op de buik. Ze is echt op zoek naar haar laatste paar maanden.
Inslapen is absoluut nog geen optie. Ze is zoooooo vrolijk en heeft nog zon zin in het leven
Een schatje.Ik heb een filmpje gemaakt. ff kijken of ik die kan uploaden.
Groetjes Marieta.
We moeten haar nog wel in de gaten houden. Ze heeft soms wat moeite met plassen. Ze heeft veel ouderdomswratjes en een grote bult op de buik. Ze is echt op zoek naar haar laatste paar maanden.
Inslapen is absoluut nog geen optie. Ze is zoooooo vrolijk en heeft nog zon zin in het leven
Groetjes Marieta.

- DebbieZ
- Zeer actief
Oh ja, een filmpje!! Leuk!!
Ze zal misschien ook niet veel 'ouderdomszorg' hebben gehad bij haar vorige baasje?
Ze zal misschien ook niet veel 'ouderdomszorg' hebben gehad bij haar vorige baasje?
- Marieta
- Zeer actief
Ze is gewoon echt oud. Ze is opzich niet verkeerd verzorgd. Wel wat mankementjes, maar 16 jaar
Dan kun je dat verwachten . Het kwam ze gewoon uit dat ie er niet meer was. Verder volgens mij niet helemaal verkeerd verzorgd voor hij op straat is beland.
Ik ben aan het proberen om het filmpje erop te krijgen, maar moet hem nog vinden op mn kaartje van mn foon. nog ff piele en dan is het gelukt denk ik
Groetjes Marieta.
Ik ben aan het proberen om het filmpje erop te krijgen, maar moet hem nog vinden op mn kaartje van mn foon. nog ff piele en dan is het gelukt denk ik
Groetjes Marieta.

- DebbieZ
- Zeer actief
- Marieta
- Zeer actief
Die vindt ze leuk
Vandaag heeft ze bij kattenhokken gestaan en gesnuffelt. We hebben er 1 zitten die blijkbaar bij honden kat :smile1: Die was banger van mijn handen dan van Snoesje. Snoesje vinst het prachtig, die kon niet stoppen met snuffelen aan die kat. Alleen stelde de rest van de katten het niet zo op prijs. Ze zal ze niks doen denk ik zo.
Heb de kooi opengezet van de kat en ze hebben echt letterlijk neus aan neus gestaan
Ben bezig het gaat al de goede kant op
Heb de kooi opengezet van de kat en ze hebben echt letterlijk neus aan neus gestaan
Ben bezig het gaat al de goede kant op

- Marieta
- Zeer actief
http://www.youtube.com/watch?v=GcvN64Y2lbY
Ik kan m niet zo hier in zetten. Weet niet hoe dat moet
Groetjes Marieta
Ik kan m niet zo hier in zetten. Weet niet hoe dat moet
Groetjes Marieta

- DebbieZ
- Zeer actief
Geen idee, maar volgens mij kan dat ook niet op elk forum. Wat een schatje trouwens, lekker kroelen. Ze heeft het prima naar haar zin daar.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
jeetje wat een hummel
Ik kan er echt niks aan doen maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat zo'n oud lief beest gedumpt wordt.
Ik was het al steeds van plan maar nou weet ik het heel zeker: als een van mijn honden er niet meer is haal ik ook een ouwetje uit het asiel of uit een opvang.
Ik kan er echt niks aan doen maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat zo'n oud lief beest gedumpt wordt.
Ik was het al steeds van plan maar nou weet ik het heel zeker: als een van mijn honden er niet meer is haal ik ook een ouwetje uit het asiel of uit een opvang.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
gotcha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
iid nog een hondje dat een kans mag(moet) krijgen.Die fimpjes zijn altijd nog aandoenlijker dan een foto,en hoe ie in de camera kijkt van .......Ik ben nog een zonnetje in huis hoor 
- iones
- Zeer actief
Er is veel over te doen, over dat boek. Ik ben lid van de hondenbescherming en daar stond het ook al in beschreven. En laatst was ik op de verjaardag van mijn dierenarts en die kreeg het boek ook al.DebbieZ schreef:He, grappig, dat empathie-boek van Frans de Waal heb ik net gisteren gekocht, lijkt me erg boeiend.
Ik kijk vaak op http://www.dierenasiels.com" onclick="window.open(this.href);return false; en vind het altijd prachtig om te zien dat een hond geplaatst is. Dat zou nu ook weer mooi zijn in dit geval he.
Als mijn vriend niet zo moelijk had gedaan had ik haar dat kunnen en willen bieden... Echt balen.Marieta schreef:Helaas hebben de mensen die zich ingeschreven hadden afgezegd. Snoes is weer op zoek naar een baasje.
Inslapen is absoluut nog geen optie. Ze is zoooooo vrolijk en heeft nog zon zin in het levenEen schatje.Ik heb een filmpje gemaakt. ff kijken of ik die kan uploaden.
Groetjes Marieta.
Ik denk dat van de mensen die zo'n beestje op willen vangen dat de helft daarvan afvalt vanwege diens partner.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Soms moet je ook kijken naar je eigen roedel honden en je afvragen of het verstandig is om zo'n heel oud en ziek hondje daar tussen te zetten.iones schreef: Ik denk dat van de mensen die zo'n beestje op willen vangen dat de helft daarvan afvalt vanwege diens partner.
De vraag is of zo'n hondje dat aan zou kunnen.
Want ze is ziek.
Ook al ziet ze er nog lekker vrolijk uit
- iones
- Zeer actief
Niet alle oudere honden zullen in mijn roedel passen. Het is wel zo dat mijn honden zich niet op zullen dringen aan zo'n hond. En ze hebben ook genoeg aan elkaar onderling dus dat scheelt. anders zouden ze al hun aandacht op zo'n oudje richten en die zit daar niet op te wachten.ranetje schreef:Soms moet je ook kijken naar je eigen roedel honden en je afvragen of het verstandig is om zo'n heel oud en ziek hondje daar tussen te zetten.iones schreef: Ik denk dat van de mensen die zo'n beestje op willen vangen dat de helft daarvan afvalt vanwege diens partner.
De vraag is of zo'n hondje dat aan zou kunnen.
Want ze is ziek.
Ook al ziet ze er nog lekker vrolijk uit
- Marieta
- Zeer actief
Ze is oud en zoekt haar laatste maandjes, maar ze is nog actief en zeker niet van porselein. Andere honden vindt ze juist heel leuk. Ze staat te kwispelen als ze er 1 ziet. Ze vindt het echt leuk
Groetjes Marieta.
Groetjes Marieta.

-
Mojuan
- Zeer actief
Wat een onwijs schatje is het zeg.
Ik hoop echt dat ze snel een fijn plekje zal krijgen, bij mensen die de laatste maanden nog veel van haar zullen houden, en dat ook aan haar laten merken.
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen dat iemand zo'n oudje zo af kan danken.
Die laatste weken/maanden, die koester je toch...
Ik hoop echt dat ze snel een fijn plekje zal krijgen, bij mensen die de laatste maanden nog veel van haar zullen houden, en dat ook aan haar laten merken.
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen dat iemand zo'n oudje zo af kan danken.
Die laatste weken/maanden, die koester je toch...

- Marieta
- Zeer actief
Ik moet helaas mededelen dat snoes maandag wordt ingeslapen
Ze wilde elke keer poepen (zo leek het) maar dat lukte niet. Nu lag er vrijdag bloed in haar hokje en is ze meteen vrijdag naar de dierenarts gegaan. Die constateerde tumoren bij haar baarmoederhals en veel knobbels in haar vaginakanaal.
Ze had wel wat mammaetumoren, maar dat mocht voor haar de pret niet drukken en ze had geen pijn. Nu dit erbij genomen kunnen we het haar niet meer aandoen op een leeftijd van 16 jaar. We vinden het echt heel erg, we hadden haar nog een fijne tijd gewenst. Helaas heeft dit niet meer gekunt.
Iedereen bedankt voor de hulp om Snoes nog een laatste fijne tijd te willen geven. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
Groetjes Marieta.
Ze had wel wat mammaetumoren, maar dat mocht voor haar de pret niet drukken en ze had geen pijn. Nu dit erbij genomen kunnen we het haar niet meer aandoen op een leeftijd van 16 jaar. We vinden het echt heel erg, we hadden haar nog een fijne tijd gewenst. Helaas heeft dit niet meer gekunt.
Iedereen bedankt voor de hulp om Snoes nog een laatste fijne tijd te willen geven. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
Groetjes Marieta.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Ach...arme schat 
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Wat je zegt! Mijn Bouviers zijn maar 3 jaar , 5 jaar en 6 jaar oud geworden. Dat ze geen 16 zouden worden was me natuurlijk wel duidelijk, maar ik had er heel wat voor over gehad dat ze zelfs maar 8 of 9 hadden mogen worden.Valerie schreef:Er zijn genoeg mensen die hopen dat hun hond zo oud wordt, heb je er eentje die dus de mooie leeftijd van 16 jaar haalt en dan dump je haar
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
maak je een memoriam aan voor het ouwetje..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ach gunst... beter zo voor haar.
Maar ze had nog even mogen genieten op een fijn plekje... is haar niet gegund.
Maar ze had nog even mogen genieten op een fijn plekje... is haar niet gegund.
- iones
- Zeer actief
In ieder geval ben ik blij dat er vrijwilligers van het asiel haar nog de nodige aandacht gegeven hebben. Het is erg maar voor het hondje is het misschien beter zo. Ze hoeft nergens meer te wennen, zich niet meer aan te passen. Het asiel heeft zijn best gedaan en er goed voor gezorgd.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Is dan ook beter voor Snoes,maar die vorige eigenaar
Ik neem dit berichtje even over en zet het bij het bericht dat ik op een ander forum had gezet.
Ik neem dit berichtje even over en zet het bij het bericht dat ik op een ander forum had gezet.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Heel verdrietig, maar volgens mij had Snoes het niet slecht in jullie asiel
Ik wens haar een goede reis over de brug.
Ik wens haar een goede reis over de brug.