aan buddha besteden we natuurlijk redelijk veel aandacht aangezien hij pup is.
hij slaapt s'nachts in de kamer, want in de gang is een succes tot klokslag 6uur en das geen succes in het weekend

voor mensen in de flat dat het door de hal galmt. als hij piept voor de slaapkamerdeur of onder het bed(hoogslaper) wanneer de kat de deur open heeft gedaan laten we hem uit en mag hij daarna op bed zolang asl hij zelf wil. hij geeft het prima aan. ook als ik op dinsdag woensdagmiddag en donderdag moet werken mag hij bij mijn moeder lekker op bed liggen in de ochtend en verblijft hij daar met mijn moeders herder. echt een wandelaar is het niet in deze kou. we spelen wel de hele dag met hem en hem wat manieren bij brengen

dat gaat super. de overige vrije dagen zijn we beide thuis, of 1 van ons, of hij mag mee. zo leert hij andere honden en kinderen kennen. hij speelt veel met de katten, die hem dan ook achterna zitten. blaft tegen het konijn die echt niet van hem schrikt en speelt met zijn speelgoed en stoeit en knuffeld met ons. voor de rest slaapt hij nog redelijk veel. we laten dus 25 uren ongeveer per week aan mijn moeder over en de rest aan ons.