Toen ik aan kwam rijden stond er al een ridgeback los op de parkeerplaats met nergens een baasje te zien. Tot de auto naast mij weg rijd en ridgeback daar achter aan vloog... Dus ik stap uit de auto en sta het allemaal een beetje bekijken. Komt er aan mevrouw naar mij toe: "Ik denk dat die meneer zijn hond vergeten is. Ze stond nog binnen het hek, dus die heb ik maar open gedaan zodat ze naar haar baasje toen kon, maar die meneer rijd zo weg". Ik vond het al een erg vreemd verhaal (hoe kan je nou je hond vergeten uit het bos?
Het bos heeft meerdere ingangen, dus ik loop naar het dichtbijzijnde hekje waar een meneer de ridgeback weer terug het bos in probeert te krijgen. Ik vraag aan de meneer of het zijn hond is die net achter zijn auto aan rende. "Ja, zegt hij, ze luisterd niet naar me!!". Dus ik vraag of hij misschien wat koekjes wil om haar te lokken,nou dat wilde hij wel proberen... Maar de hond wilde echt niet bij de man in de buurt komen! Hij was helemaal pisnijdig "Ja en ik laat haar gewoon hier als ze niet komt
Ik baal er nu echt van dat ik niet heb gezegd dat ik haar wel mee wilde nemen als de man haar toch niet meer wil