IdemJoera schreef:Wat was er nog meer aan de hand? Nu word ik nieuwsgierig..

Moderator: moderatorteam
IdemJoera schreef:Wat was er nog meer aan de hand? Nu word ik nieuwsgierig..
Een bosjesvrouw?Jinx schreef:Een meneer die al bellend liep te vloeken dat we onze honden bij ons moesten houden (Hummer stond op 1 meter afstand te kijken) terwijl hij in losloopgebied liep![]()
Mensen die we tegenkwamen met een hond die gromde naar Q, waarop Q teruggromde. Lars trok hem gewoon weg, niks aan de hand. Later vloog die hond op Hummer af en Hummer gromde. Toen schoot de eigenaresse ineens uit de bosjes (waar ze zich had verstopt) en riep dat ze "helemaal klaar met ons was".
We zeiden dat haar hond begon en toen begon ze te tieren over Quasar. Nou dat moet je net tegen mij doen, 3 jaar met dat beest getraind, ik zag zelf dat Lars er ruim op tijd bij was en dat beest doet het fantastisch dus ik ben enigszins uit mijn slof geschoten. Mormel van een mens.
Zeg maar gewoon takkewijf hoor.Een bosjesvrouw?
moosje schreef:Zeg maar gewoon takkewijf hoor.Een bosjesvrouw?
Je hebt zeker wat gemistCarma schreef:God, ik heb wat gemist!![]()
Was idd leuk om te zien, ze zochten elkaar ook constant op.Carma schreef:Leuk om Q met Hummer te zien spelen
Ja, jullie waren net een beetje op dreef, en toen zat de wandeling er 'al' op.Panna schreef:Leuke foto's Monique! Jammer dat er zo weinig licht was, maar toch goed gelukt.
De rare types maakten de wandeling wel interessant, Merit en ik vulden elkaar goed aan
Precies.Lars schreef:Was idd leuk om te zien, ze zochten elkaar ook constant op.Carma schreef:Leuk om Q met Hummer te zien spelen![]()
Ik hoop dat het goed blijft gaan want Hummer is nu nog een ukkie.
Jawel.Cleo schreef:
Precies.
De enige echte Q![]()
zorgde nooit voor problemen,
Ariane schreef:Jawel.Cleo schreef:
Precies.
De enige echte Q![]()
Die jatte tosties.
Alleen bij inimini-mensjesCarma schreef:Ariane schreef:Jawel.Cleo schreef:
Precies.
De enige echte Q![]()
Die jatte tosties.Daar was ik ook getuige van!
A: Ik ben geen iniminie-mensjeCleo schreef:Alleen bij inimini-mensjesCarma schreef:Ariane schreef:
Jawel.
Die jatte tosties.Daar was ik ook getuige van!
![]()
Als je geen iniminie-mensje bent kan Jagger er niet eens bijAriane schreef: A: Ik ben geen iniminie-mensje![]()
B: Jagger zou dat nooit doen
Jij bent op oorlogspad of niet?Margeeske schreef: Als je geen iniminie-mensje bent kan Jagger er niet eens bij![]()
Ik heb al gezegd dat ik Jagger een prachtige hond vind met geweldige ogen dus dat compenseert elkaar.Lars schreef:Jij bent op oorlogspad of niet?Margeeske schreef: Als je geen iniminie-mensje bent kan Jagger er niet eens bij![]()
![]()
![]()
Dat bepaalt Ariane wel denk je niet?Margeeske schreef:Ik heb al gezegd dat ik Jagger een prachtige hond vind met geweldige ogen dus
Sorry ArianeLars schreef:Dat bepaalt Ariane wel denk je niet?Margeeske schreef:Ik heb al gezegd dat ik Jagger een prachtige hond vind met geweldige ogen dus