Ik voelde aan mijn water dat het gezeik zou worden om een dag later te horen hoe of wat...
Ik heb PRECIES hetzelfde gehad....
Toen ik de volgende dag de instantie's bij langs ging bellen om te vragen hoe of wat werd ik in eerste instantie zelfs onbeschoft behandeld en werd er argwanend gevraagd waarom ik dat wilde weten...of het soms mijn eigen hond was en dat ik dat best zeggenmocht...
Ik volledig uit mijn naad tegen die politie agente want de avond ervoor had ik al dik gezeik dat ze de hond helemaal niet wilde op komen halen en ze wilden ook liever niet dat ik hem kwam brengen...
" of ik hem niet mee kon nemen naar huis"
Ik was toen al uit mijn slof gevlogen dat ik daar g....g.....verdomme hun werk stond te doen door een loslopende Duitse herder van een 70 km weg te plukken omdat zij te lamlendig waren hem te komen halen etc etc en dat k hem naar het bureau kwam brengen NU ! En dat heb ik gedaan...was een goed doorvoed teefje die gelukkig niet in mijn gezicht hing
Ik had namelijk hetzelfde gedaan als jij; de auto aan de kant, de deur open gegooid, zelf achter het stuur weggesprongen; fluiten, klikken, kommmmmaarrrr kommmmdaaaan hontie hontie hontie en daar kwam ze

Had ik 2 seconden later dus een joekel van een Duitse herder op de voorstoel van mijn Ford Feest 1100 zitten
beetje sjoeh sjoeh bewegingen zodat ze doorstapte naar de bijrijders stoel zodat ik zelf weer achter het stuur kon
Volgende dag na 12 telefoontjes en geen enkel asiel of ambu die wist hoe of wat kreeg ik een belletje van Amevedi dat de eigenaar de hond de volgende ochtend zelf op het bureau afgehaald had...via via bleken het achterburen van mijn oom en tante die ik zelf nog maar even gebeld heb want ik had er echt een kutgevoel over...
Zeker toen het na het zesde telefoontje wel leek of er nooit een Duitse herder bestaan had en ik het gedroomd had
iuk hoop dat je nog hoort hoe of wat want het heeft best wel impact hoor...zeker als je nog eens 30 keer denkt wat er had kunnen gebeuren.... :N: