Ze heten Archibald en Penelope.

En het kleintje komt ook even kijken:

Moderator: moderatorteam

In een grotere bak kan het wel, hoewel er her en der vast wel wat klein grut zal sneuvelen. Maar dit is maar een klein bakje, dus ik hou het bij deze twee-Gaby- schreef:Hahaha, geweldige namen!![]()
En leuk ook, dwergkreeftjes! Kun je ze ook bij vissen houden?

Het is één groot verstopparadijs haha, ik zie ze voorlopig maar heel af en toe en bijna niet tegelijk. Ik ben ook al maanden verschillende aquarium/kreeften fora aan het doorspitten, zo leuk. Ik heb het expres bij twee gelaten, nu hebben ze samen genoeg ruimte om elkaar te ontwijken, ook al zie ik ze (nog, ze zijn nog kleinAyka-Zira-Honey schreef:ik hoop dat je bakje groot genoeg is voor beide en ook genoeg schuilplaatsen hebt anders heb je grote kans dat ze gaan ruzieen en afgeknipte scharen en poten is erg sneu!!!!
hihi (heb zelf nu 5 ieniemini dwerg krabbetjes in en klein bakkie... zie ze alleen zo weinig, in een nano 30 CR garnalen en in mijn rio 300 een stuk of 50 blauwe dwerg garnalen, 2 of 3 waaierhanden en natuurlijk veel vissen en diverse soorten slakken )
als je wil weet ik een leuk en goed informatie forum met veel mensen die veel weten over garnalen en kreeften... pb maar bij intresse.....