Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooie merrie!
Zijn haar ouders bekend? En heb je al eens met haar gefokt?
Ik heb 6 tinkers, en op 1 na heb ik die allemaal gefokt.. erg leuk maar dus wel verslavend..
Abbytales schreef:Mooie merrie!
Zijn haar ouders bekend? En heb je al eens met haar gefokt?
Ik heb 6 tinkers, en op 1 na heb ik die allemaal gefokt.. erg leuk maar dus wel verslavend..
Nee, ik heb zelf geen mogelijkheid een veulen aan te houden dus fok ik niet.
Goede adressen voor veulens zijn m.i. met een kaarslichtje te zoeken.
Maar als je zoals jij waarschijnlijk ruimte bij huis hebt, is het wat anders
Foto's van jouw koppel?
Dit is onze website met alle dames erop, en alle paarden die ik gefokt heb en die verkocht zijn. http://www.iersetinkers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ze idd bij huis lopen.. Daardoor zijn het er ondertussen ook zoveel geworden haha
@Carma: had je haar nog niet eerder op een foto gezien? Grappig!
@Inge: O, ja, bij jou zou ik wel een mini Meaghan willen achterlaten........Ze is ook heel erg makkelijk en cool!
Dat gevoel, dat gelijk helemaal verliefd zijn, dat had ik ook toen ik haar bezocht bij haar vorige baasje.........Ze draaide haar kont naar me toe, ik moest haar kriebelen en daar graag.......Twas gelijk liefde op t eerste gezicht.........
Ergens jammer dat je t niet hebt gedaan, jij hebt wel ruimte...(maar je hebt er al wel 2, toch?)
Wat een knapperd!
Vind effen Tinkers toch net iets meer hebben dan de bonte. Bij ons op stal lopen een aantal bonte rond, en 1 effen. Er stond een aantal jaar geleden een donkere, leek een beetje op Meaghan.
Wat mij wel opvalt is dat de bonte Tinkers vaak breder lijken. Is dat ook zo?
Meaghan is ook aardig breed kijk maar eens goed naar mijn benen......
Maar ze is niet heel erg grof, dat valt idd. mee. En ze is ook best klein (1.42) Over t algemeen genomen zijn Tinkers grover maar ook hoger. (ik wilde heel erg graag een zwarte Tinker, ik weet het, over kleur mag je niet zeuren maar goed )