En dan dacht ik dat wij aan het tobben was met Joy haar voedselallergie, maar ik heb niks te klagen als ik het verhaal van Kenzo lees.
Ik heb geen tips of goede ideeën voor je. Alleen heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Kenzo!
Moderator: moderatorteam

Dan je wel voor je aanbodmoosje schreef:Lastige situatie zeg...
Weet even niet wat ik moet zeggen.![]()
![]()
![]()
Als je ooit weg wil/moet en geen oppas hebt, laat het me dan even weten, misschien kan ik iets voor je betekenen. Woon praktisch om de hoek.
Wat komt dit allemaal bekend voor, helaas....Demi schreef:Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt....ChantalBos schreef:Yenthe is nog geen 3 jaar en vorig jaar op 2 januari is ze ziek geworden en toen is alle ellende begonnen. Scopie's, echo, röntgenfoto's, bloedtesten etc. etc. Je kent het vast allemaal wel. De diagnose weet ik nu een klein jaartje maar ze is pas sinds november redelijk stabiel. Sinds die tijd ga ik om de week voor accupunctuur naar mijn holistische da, en dat pept haar steeds weer een beetje op. Want tot die tijd kon ze nog geen 15 minuten mee met wandelen en ging ze mee in de doggyride. Nu lukt het haar heel redelijk om om de dag 3 kwartier te wandelen. Voor een grote voortuitgang dus.Demi schreef: Ja dat doe ik dus ook, als hij 's avonds niet wil eten dan ook s' nachts eruit om eten te geven. Een goeie nachtrust heb ik echt al zo lang niet meer gehad.
Hoelang heeft ze dit al en hoe oud is ze?
En het belangrijkste vind ik dat ze daardoor geestelijk weer beter in haar vel zit. Want ik heb vooral vorig jaar in het voorjaar gedacht hoe lang moet ze lijden... Maar ik heb steeds gezegd zolang zij nog knokt, knok ik mee! En ik weet heel zeker als ze 10 jaar ouder was had ze dit dit absoluut niet getrokken. (En ik begin alweer te snotteren, mijn kleine witte spook...)
ik ben altijd bang dat het weer fout gaat. We laten hem nooit alleen, als we weg moeten is er altijd oppas voor hem.
Wat voor diagnose is er gesteld bij haar?