ladybird schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het niet grappig en eigenlijk zelfs kwetsend tov mensen die geloven.

Dat mag je uiteraard vinden, en het zal voor sommigen ook zo overkomen, maar het is een hónd, weet hij veel wat hij verropt

. Hun mening over mijn relatie vind ik ook bijzonder kwetsend, maar dat laat ik ook gewoon langs me heen glijden. En wees gerust, ik ben echt niet het type geloofbasher, ik vind namelijk dat iedereen recht heeft op zijn mening, al vind ik iets anders. Ik ging zelf vroeger ook naar de kerk, ik heb daar echt niets tegen. Integendeel, ik vind oprecht geloven iets moois, dat mensen daar steun aan hebben en liefde in kunnen vinden. Prachtig toch? Dus nee, het is absoluut niet kwetsend bedoeld, ik wist toch niet van tevoren dat hij voor 't allereerst iets zomaar uit m'n handen zou pakken?
Ik snap je punt wel hoor, maar ik vind het (voor zo'n spontane actie van een hond) wel wat overdreven. De grap is namelijk natuurlijk de timing van zijn actie, niet de actie opzich

.