De agenten hebben voorkomen dat er grotere ongelukken gebeurden door die weggelopen hond. Het is een beetje cru, maar dan had die mevrouw haar hond maar binnen moeten houden, of hem zelf moeten vangen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nou moe..
Moderator: moderatorteam
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: Nou moe..
Ik vind dat niet zo gek.
De agenten hebben voorkomen dat er grotere ongelukken gebeurden door die weggelopen hond. Het is een beetje cru, maar dan had die mevrouw haar hond maar binnen moeten houden, of hem zelf moeten vangen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- tekkel
- Erelid
Misschien krijgt ze wel een rekening voor de politie-inzet, dat weet ik niet.Nanna schreef:Jawel. Maar als ze hem nou hadden doodgeschoten, had die oude mevrouw dan ook die kogel moeten betalen?tekkel schreef:Ik vind dat niet zo gek.
Als je de brandweer laat komen voor loos alarm moet je ook betalen. Dit was natuurlijk geen loos alarm, maar wel verwijtbaar.
Ik neem aan dat haar wa-verzekering het dekt, het is tenslotte schade door haar hond. Tenzij haar verzekeringsmaatschappij het ook verwijtbaar gedrag vindt. Zoiets als je camera zichtbaar in de auto laten liggen.....
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Mojuan
- Zeer actief
Dat is dan schijnbaar niet overal zo.tekkel schreef: Als je de brandweer laat komen voor loos alarm moet je ook betalen. Dit was natuurlijk geen loos alarm, maar wel verwijtbaar.
Ik ben ooit eens mijn sleutels in de flat vergeten toen ik een avondje ging stappen.
Toen ik thuis kwam kon ik dus het huis niet in.
De deur van het balkon was niet op slot, dus de brandweer is gekomen om op het balkon te kunnen klimmen en zo de voordeur open te kunnen maken.
Toen ik vroeg wat dit geintje ging kosten, kreeg ik als antwoord dat ik daar belasting voor betaal.
Ik heb dus ook nooit een rekening ontvangen voor dit voorval.
Even onn-topic.
Vreselijk voor de vrouw..
Ik hoop dat haar verzekering de kosten dekt!

- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
de buurvrouw haar hond was weer is op pad... met een andere hond
allebei weggelopen..
hiervoor moest de politie komen en de honden vangen...
ze hebben hiervoor een behoorlijke boete hehad..
en ik woon in duitsland..
en ik heb me moeten verzekeren voor schade die mijn hond aanricht...
bv bij ongeluk
allebei weggelopen..
hiervoor moest de politie komen en de honden vangen...
ze hebben hiervoor een behoorlijke boete hehad..
en ik woon in duitsland..
en ik heb me moeten verzekeren voor schade die mijn hond aanricht...
bv bij ongeluk
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- tekkel
- Erelid
Dat was geen loos alarm: je kon toch echt niet naar binnen?Paulala schreef:Dat is dan schijnbaar niet overal zo.tekkel schreef: Als je de brandweer laat komen voor loos alarm moet je ook betalen. Dit was natuurlijk geen loos alarm, maar wel verwijtbaar.
Ik ben ooit eens mijn sleutels in de flat vergeten toen ik een avondje ging stappen.
De deur van het balkon was niet op slot, dus de brandweer is gekomen om op het balkon te kunnen klimmen en zo de voordeur open te kunnen maken.
Toen ik vroeg wat dit geintje ging kosten, kreeg ik als antwoord dat ik daar belasting voor betaal.
Ik weet dat iemand moest betalen omdat bij zijn bedrijf een paar keer het brandalarm per ongeluk was afgegaan en de brandweer daarop uitrukte. Misschien is dat tegenwoordig niet meer, maar hij moest indertijd betalen.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
je hebt gelijk dat kost geld..tekkel schreef:Dat was geen loos alarm: je kon toch echt niet naar binnen?Paulala schreef:Dat is dan schijnbaar niet overal zo.tekkel schreef: Als je de brandweer laat komen voor loos alarm moet je ook betalen. Dit was natuurlijk geen loos alarm, maar wel verwijtbaar.
Ik weet dat iemand moest betalen omdat bij zijn bedrijf een paar keer het brandalarm per ongeluk was afgegaan en de brandweer daarop uitrukte. Misschien is dat tegenwoordig niet meer, maar hij moest indertijd betalen.
als er loos alarm is moet er zosnel mogelijk naar de brandweer gebeld worden dat het loos alarm is..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- pien29
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rr
Wat zielig,eerst is die hond waarschijnlijk in paniek losgebroken en daarna expres overeden 

- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik vind het in en intriest voor de mevrouw in kwestie.
En ook een rare wereld, sturen ze daar dan ook rekeningen naar ouders van jeugdige delinquentjes? Of als ze een inbreker aanhouden mag die ook de rekening van de oproep betalen?
En ook een rare wereld, sturen ze daar dan ook rekeningen naar ouders van jeugdige delinquentjes? Of als ze een inbreker aanhouden mag die ook de rekening van de oproep betalen?

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik hoop dat ze de hond verzekerd had.tekkel schreef:Ik neem aan dat haar wa-verzekering het dekt, het is tenslotte schade door haar hond. Tenzij haar verzekeringsmaatschappij het ook verwijtbaar gedrag vindt. Zoiets als je camera zichtbaar in de auto laten liggen.....
In Duitsland valt een hond niet onder een WAP.
In dat geval zal de verzekering wel uitbetalen denk ik.
Ik vind het een afschuwelijk verhaal
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer: