Perry is helemaal dwaas van mandarijnen en eet altijd een partje of twee mee.
Kan dat kwaad ??
Moderator: moderatorteam

Ik zal zijn poep eens nader bestuderen.yamie schreef:nee hoor, krijgen ze hier ook wel eens, enige wat ik dan wel eens merk, is dat ze velletjes in de poep hebben, maar ach

awwwwwwww maar die gaan we niet opeten toch?????Hamilton schreef:hier hebben we ook een mANDRArijn

poepoloog in speBudkes schreef:Ik zal zijn poep eens nader bestuderen.yamie schreef:nee hoor, krijgen ze hier ook wel eens, enige wat ik dan wel eens merk, is dat ze velletjes in de poep hebben, maar ach.

neeje, maar ze is wel om "op te vreten" somsrenee-uk schreef:awwwwwwww maar die gaan we niet opeten toch?????Hamilton schreef:hier hebben we ook een mANDRArijn

Dat doet me denken aan Gina toen ik haar bij haar vorige baas opgehaald had.Marjoleine schreef: Tomaat eten ze hier allemaal trouwens. Ik had amper oogst vorige zomer tot ik ontdekte dat RR de rijpe tomaatjes telkens van de struik af plukte.![]()

wat leuk te zienpetra1 schreef:Stef is er zo dol op dat ze ze zelfs zelf pelt![]()
Dat gaat dan zo: ze pakt een mandarijn, legt hem (buiten) op de grond. Dan gaat ze er overheen liggen rollen, tot de schil knapt.
Die trekt ze er dan vanaf en eet de mandarijn op.
Hier staan nog wat foto's van ruim een jaar geleden waar ze een mandarijn aan het pellen is:
http://www.hondenforum.nl/plaza/post318 ... n#p3182043" onclick="window.open(this.href);return false;