douchen vinden ze ook niet leuk, maar moet soms gebeuren, als ik zeg kom we gaan douchen, dan loopt cy bedropen naar de douche en staat er bij als lulletje lampekatoen maar laat het wel allemaal gewoon toe, smitthy moet ik naar de douche sturen en pobeert ondertussen soms wel te ontsnappen, kalusha moet ik in de houdgreep houden en als die ingezeept is ziet ze haar kans schoon want ze weet dat ik dan geen grip op haar heb, de gladde aal

solar en jenson vinden het ook niet heel erg leuk maar laten het gelaten over zich heenkomen, barry krijg ik met veel moeite in de douche en als hij er dan eenmaal in staat moet ik soms boos tegen hem spreken omdat hij anders elke seconde probeert weg te komen, hij springt zelfs over me heen als hij dat nodig vind.
douchen is hier dus voor geen van allen iets leuks, maar soms wel noodzakelijk, ze nemen het me ook niet in dank af maar zodra ik met de handdoek aankom weten ze dat het voorbij is en vinden ze me weer heel lief

oftewel, ze vinden niet alles leuk, maar van de vertrouwensband beschadigen als ik ze deze dingen verplicht is absoluut geen sprake