Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pension vraag

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Pension vraag

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Weet iemand een pension waar ervaring met moeilijkere honden aanwezig is?
( Dus geen roedeltjes honden met reuen etc. )
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Re: Pension vraag

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Volgens mij kunnen honden bij veel pensions wel apart gezet worden toch? Ben gaat toch wel eens naar een pension? Bij http://www.dijkzicht.com kan het in ieder geval.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Brindlecardi
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Volgens mij kunnen honden bij veel pensions wel apart gezet worden toch? Ben gaat toch wel eens naar een pension? Bij http://www.dijkzicht.com kan het in ieder geval.
Nou je zal er nog van versteld staan hoe vaak zoiets nog mis kan gaan ondanks instructies ;)
Ik heb wel een aantal pensions in mijn achterhoofd die wel eventueel geschikt zijn,
maar goed daar moet maar net plaats zijn. Dus als er verder nog goede ervaringen zijn m.b.t. pensions
en een hond als Ben hoor ik dat uiteraard graag :ok:
marjoleinn
Actief

Ongelezen bericht door marjoleinn »

Wij hebben hetzelfde probleem met Diego. Ik heb ook bij veel pensions informatie gevraagd. Sommige gaven eerlijk aan dat ze Diego liever niet hadden daar. Anderen wilden het proberen. Ik vertrouwde dat proberen niet. Diego is geen hond waarmee je dingen kunt proberen. En als er wel wat gebeurd dan weten ze niet hoe te handelen.

Diego gaat tijdens onze vakantie en in februari een weekend naar staffonly. Het is voor ons een eind rijden, maar wij vonden het de beste mogelijkheid, zowel voor ons als diego.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Bunker gaat in Mei 2 weken naar het CVAB in Tholen, hij heeft er al gezeten en dat is zeer goed bevallen.
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Zoek stok! schreef:Volgens mij kunnen honden bij veel pensions wel apart gezet worden toch? Ben gaat toch wel eens naar een pension? Bij http://www.dijkzicht.com kan het in ieder geval.
Hier ben ik vorige week wezen kijken en Marcel legde mij uit dat de honden daar sowieso alleen zitten, tenzij de eigenaar aangeeft dat de hond met andere honden mag spelen. Dit is in jou geval denk ik al een pré, want in de meeste pensions is het andersom :wink:
Afbeelding
Naad
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff

Ongelezen bericht door Naad »

Ik weet niet of hij er nog zit, maar ik geloof dat Roma in Stompwijk of in Nootdorp wel een goed pension is, een kennis had haar Am staff reu daar gedaan een aantal jaren geleden en ze was erg tevreden. Ze hielden rekening met de hond dat hij niet met soortgenoten kan en ze hadden ervaring met ´dominante honden´.
Afbeelding
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

waar woon je..

storm gaat vrijdag een week naar een pension
waar een GT zit ze hebben er al eerder gezeten en heb gezien hoe hij met storm omgaat..

hij vind het wel lastig dat ie met elke hond moet bekvechten als ie naar de weide wordt gebracht..
maar dat maakt hem niet uit.. hij houd hem gewoon strak aan de riem.. en laat rox er achter aan hobbelen
er komen geen honden bij dat wil hij zelf ook niet... hij is tenslotte verantwoordelijk voor de honden daar.. dus niks proberen.. alleen storm en roxy..

wel heeft ie liever niet dat ze in de school vakanties komen omdat het dan drukker is
en dat zou betekenen dat storm minder naar buiten kan..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Carma schreef:
Hier ben ik vorige week wezen kijken en Marcel legde mij uit dat de honden daar sowieso alleen zitten, tenzij de eigenaar aangeeft dat de hond met andere honden mag spelen. Dit is in jou geval denk ik al een pré, want in de meeste pensions is het andersom :wink:
Klopt. En ze houden zich er ook echt aan. Ik zie altijd veel honden alleen op de speelweides zitten.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
kleine2758
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door kleine2758 »

Ik weet niet waar je woont, maar heb goede ervaringen met de http://www.Johanneshoeve.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in Bergharen.
Grote kennels en goed personeel. Ze luisteren naar je wensen en tips.
Zelfs mijn herder is er welkom, krijgt gewoon een eigen speelweide waar ze alleen op mag en
wordt op mijn verzoek weg gehouden van andere honden ( buiten het hoogseizoen zit ze zelfs alleen op
een afdeling!).
Brindlecardi
Zeer actief

Dank voor de tips, gelukkig toch onverwachts iets gevonden voor de hele week, waar hij een geweldig CC vriendinnetje heeft en een hele mooie tuin tot z'n beschikking :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”