Ik hou het al de hele tijd in de gaten en dat kan ook mooi met deze maand van sneeuw, maar vanochtend plaste hij weer bloed en ik zag er ook stukjes weefsel in , soort van velletjes.
Jullie horen morgen meer, hopelijk kan het meteen gedaan worden.
Moderator: moderatorteam

TARAKHoelang heeft hij dat nu al? Aidan heeft er ook nog steeds last van.Jacky schreef:Morgen DA bellen dat er nu een echo gemaakt moet worden.
Ik hou het al de hele tijd in de gaten en dat kan ook mooi met deze maand van sneeuw, maar vanochtend plaste hij weer bloed en ik zag er ook stukjes weefsel in , soort van velletjes.![]()
Jullie horen morgen meer, hopelijk kan het meteen gedaan worden.
tijdje terug (paar weken geleden) is het begonnen, toen een AB kuur gehad en nooit weer last gehad. Vanmorgen zijn we lang weggeweest met de honden, hij heeft ook enorm gesjeesd door het bos , daarna plaste hij bloed.christo schreef:Hoelang heeft hij dat nu al? Aidan heeft er ook nog steeds last van.Jacky schreef:Morgen DA bellen dat er nu een echo gemaakt moet worden.
Ik hou het al de hele tijd in de gaten en dat kan ook mooi met deze maand van sneeuw, maar vanochtend plaste hij weer bloed en ik zag er ook stukjes weefsel in , soort van velletjes.![]()
Jullie horen morgen meer, hopelijk kan het meteen gedaan worden.Ik ga morgen maar voor een verlenging van de AB en hij mag van mij een week lang niet rennen en rondsjezen.
![]()
Morgen ook maar even informeren naar een echo.

Dat klinkt bekend, Aidan heeft ook een zware blaasontsteking achter de rug, zijn antibioticakuur is net afgelopen. Hij loopt fluitend rond, maar zodra hij zich druk maakt en of rondrent is het weer bal. Ik ga morgen de DA om een nieuwe zwaardere antibioticakuur vragen. Een echo is de volgende stap.Jacky schreef:tijdje terug (paar weken geleden) is het begonnen, toen een AB kuur gehad en nooit weer last gehad. Vanmorgen zijn we lang weggeweest met de honden, hij heeft ook enorm gesjeesd door het bos , daarna plaste hij bloed.

Sly~Byron schreef:Ach gut wat sneu.
Ik heb een poes gehad die dit ook had. Ze dachten bij haar ook steeds aan een blaasontsteking en dan ging ze weer aan de ab kuurtjes. Na een aantal herhalingen is er een foto gemaakt en daaruit bleek dat het blaasstenen waren. Dus die irriteerde de blaaswand steeds waardoor het weer ging bloeden.