Ja tante Paula Zuiderkaag, de allergrootste vriendin van mijn Fange.. maar alhoewel ze goed op weg is bij Napoleon zit de liefde nog niet heel diep bij hem
Nou we hebben hem maar even een korfje omgedaan voor het onderzoek, de 1e keer ooit dat een van mijn honden een korf om krijgt bij een d.a. maar bij Nap is dat wel een aanrader, hij wordt boos en is toch ook wel bang en ik sta er niet voor in dat hij niet snapt op zo'n moment.
Nou met 3 'man' konden we hem redelijk goed handelen, oor zag er van binnen heel prachtig schoon uit maar in de schelp had hij de boel kapot gekrabt, en het was erg rood, andere kant idem.
Zalven dus, en dan goed een beetje in de gang en in de schelp, nou toen Paula dat deed verscheen er een rimpel op zijn neus hij was des duivels :N: gelukkig was dat na afloop weer weg en nam hij zelfs de koekjes aan en nou mag Cloor fijn 7 dagen oortjes doen dat wordt wel wat.
Het kan komen door een incidentele allergie voor iets maar het kan ook te maken hebben met een allergie van voedsel o.i.d. we kijken het even aan hopelijk valt het mee.
Gisteravond stond hij heel stoer en wakend te blaffen naar een nijn in de tuin en bij elke blaf moest hij met de kop schudden, maar gewoon doorgaan he
Oja, MJ de worst had ik mee maar hij moest het niet, toen hem een koekje voorgehouden werd nam hij dat wel aan, stond ik ff mooi voor lul door mijn eigen hond