Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Man eet hond op

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Man eet hond op

Ongelezen bericht door smoekie »

TSJOEVASJIE - Een 27-jarige man heeft een taakstraf en een boete gekregen omdat hij een hond heeft gestolen, gedood en vervolgens opgegeten...

Volgens het openbaar ministerie heeft Yevgeny Varsonofiev uit de Russische republiek Tsjoevasjië zijn slachtoffer, een collie, eerst gestolen, vervolgens afgemaakt en nadien verorberd.

De man werd veroordeeld voor dierenmishandeling en moet een boete van omgerekend 235 euro betalen, meldt het persbureau RIA Novosti. Daarnaast moet hij een jaar lang vrijwilligerswerk doen. Waar hij dat moet doen is niet bekend

http://www.telegraaf.nl/buitenland/5805 ... tml?p=17,2" onclick="window.open(this.href);return false;

:kotz: :piew:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Man eet hond op

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Je zult maar honger hebben.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

smoekie schreef:TSJOEVASJIE - Een 27-jarige man heeft een taakstraf en een boete gekregen omdat hij een hond heeft gestolen, gedood en vervolgens opgegeten...

Volgens het openbaar ministerie heeft Yevgeny Varsonofiev uit de Russische republiek Tsjoevasjië zijn slachtoffer, een collie, eerst gestolen, vervolgens afgemaakt en nadien verorberd.

De man werd veroordeeld voor dierenmishandeling en moet een boete van omgerekend 235 euro betalen, meldt het persbureau RIA Novosti. Daarnaast moet hij een jaar lang vrijwilligerswerk doen. Waar hij dat moet doen is niet bekend

http://www.telegraaf.nl/buitenland/5805 ... tml?p=17,2" onclick="window.open(this.href);return false;

Het gemiddelde jaarinkomen in Rusland per hoofd van de bevolking is 16000 dollar= 11132 euro= 928 eur per maand( naar boven afgerond). In Nederland is het gemiddeld jaarinkomen per hoofd van de bevolking 40500 dollar=28176 euro =2348 euro per maand .
Dat betekend dat de omgerekende 235 euro daar verhoudingsgewijs gelijk staat aan bijna 600 euro hier, 595 om precies te zijn. :idea:
Afbeelding
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Nanna schreef:'s Lands wijs 's lands eer.
Sambal bij?
+ peper en zout graag ...
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Pilsje bij.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Naima »

Geef mijn portie maar aan Fikkie
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Zo was er een vrouw bij ons aan de friture die oprecht geinteresseerd vroeg of er hond zat in onze verkoopwaar :hmmm:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Ma-Rianne schreef:
smoekie schreef:TSJOEVASJIE - Een 27-jarige man heeft een taakstraf en een boete gekregen omdat hij een hond heeft gestolen, gedood en vervolgens opgegeten...

Het gemiddelde jaarinkomen in Rusland per hoofd van de bevolking is 16000 dollar= 11132 euro= 928 eur per maand( naar boven afgerond). In Nederland is het gemiddeld jaarinkomen per hoofd van de bevolking 40500 dollar=28176 euro =2348 euro per maand .
Dat betekend dat de omgerekende 235 euro daar verhoudingsgewijs gelijk staat aan bijna 600 euro hier, 595 om precies te zijn. :idea:
ja en? :19: Al zou het omgerekend 1000 euro zijn is het nog veel te weinig :ugh:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Nou een jaar lang geen tijd hebben om te werken tikt ook wel aan.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”