na 2.5uur in de auto kwamen we aan in een klein dorpje.
de mensen verwelkomden ons heel hartelijk.
we gingen in de keuken zitten en buiten zaten toen nog diego(nu inmiddels digo) en brutus een bordeaxdog.
ze waren niet heel blij om ons te zien ze kwamen bijna door de ramen naar binnen.
eerst hebben we een uurtje gepraat en er zijn veel vragen en antwoorden heen en weer gegaan.
toen waren de honden rustig en konden ze naar binnen.
we werden flink afgesnuffeld en gekeurd.
na een paar uurtjes heel gezzelig te hebben gepraat zijn mijn vriendin en ik met digo gaan lopen.
dat ging heel goed hij was braaf en zelfverzekerd en luisterde heel goed.
zijn opvoeding heeft ook de doorslag gegeven om hem mee te nemen.
zijn vorige eigenaars moesten hem weg doen omdat brutus niet wilde spelen en digo werd steeds vervelender tegen hem.
op hem gaan zitten aan zijn oren trekken rond hem heen rennen als een wildebras.
budha wil eigenlijk altijd wel spelen en zijn lontje is heeeeeeeeeeeeeel lang.
brutus werd er een beetje deprie van.
om 22.30 zijn we naar de auto gegaan met het iddee dat digo er tegen kon.
maar dat was dus niet zo heel de weg naar huis ziek geweest spugen spugen en nog eens spugen echt heel zielig!
de auto heeft nog 3weken gestonken
na vaak stoppen waren we 02.00uur pas weer thuis.
toen moesten budha en digo nog kennismaken natuurlijk.
ik ben met digo naar het veld achter ons huis gegaan en mijn vriendin heeft budha gehaald.
eerst wilde digo me beschermen want budha was zo blij die kwam op ons afgerend maar toen hij er eenmaal was was het alleen ff snuffelen en daarna wilden ze gelijk spelen
budha is ook een echte allemans vriend en maakt nooit ruzie en is super sociaal.
dus ik had dan ook geen problemen verwacht.
die nacht heb ik op de bank geslapen en budha en digo samen op de plaats.
nu zijn we ruim 3 maanden verder en ruim tien kilo zwaarder.
en digo is nu echt een blije pup van 10maanden lekker eigenwijs en soms heerlijk ondeugend.
hij mag jammer genoeg nog niet zo veel omdat hij nog aan het groeien is.
spelen doen ze op hun plaats en dan een beetje liggend kloten want wild doen mag digo nog niet.
5x per dag een rustige maar lange wandeling om de mannen in het gareel te houden.
anders zijn ze zo druk en dat is ook niet goed voor digo zijn gewrichten natuurlijk.
ook hebben we een paar oppas hondjes geholpen teefjes.
en die vind digo helemaal geweldig hun vonden hem in het beggin niet zo leuk zo jong en al zo groot.
hij werd genegeerd maar nu gaat het super eigenlijk.
alles waar ik vertrouwd mee ben accepteerd hij heel snel maar honden die niet bij de roedel horen vind hij niet zo leuk.
ook op nieuw bezoek word zeer gereserveerd gereageerd en ze mogen hem ook geen aandacht geven pas als ik hem naar binnen haal en hij komt zelf aandacht halen.
budha gaat ook gewoon mee naar buiten en naar binnen als digo ook mag.
die 2 zijn echt verliefd op elkaar als ze appart worden uitgelaten zijn ze super blij elkaar weer te zien.
ook slapen ze bijna altijd op of tegen elkaar.
om eten botjes en speeltjes word geen ruzie gemaakt.
ik had wel iets meer problemen verwacht want het gaat allemaal boven verwachting.
als er vragen zijn stel ze gerust!
hier een link naar een paar foto's van mijn hondjes en de oppas hondjes
http://parravliss.hyves.nl/fotos/" onclick="window.open(this.href);return false;