Ja dat heeft Blitz ook in het begin gehad. En carnivoer.samantha! schreef:Hier krijgen ze vaak lupa compleet en naturis en dan van beide verschillende smaakjes.
Wij bestellen bij lupa. Dus als je interesse hebt.
Moderator: moderatorteam
Ja dat heeft Blitz ook in het begin gehad. En carnivoer.samantha! schreef:Hier krijgen ze vaak lupa compleet en naturis en dan van beide verschillende smaakjes.
Ik geef haar hier ook Smuldier, en tsja .. De geur is op zich nou niet echt jovel te noemen .. Maar ach, zolang ik geen vorkje mee hoef te prikken, en zij hier het helemaal geweldig vindt, vindt ik het primaIrisz schreef:Luna heeft altijd Rodi compleet gehad, totdat dat dus niet meer leverbaar is sinds een tijdje.
Sindsdien krijgt ze smuldier, maar daar wil ik echt vanaf.
Het is vast prima voedsel, maar ik word zo onpasselijk van die geur dat ik op zoek ben naar iets anders (wel kvv).![]()
Wat voor een merk kvv voeren jullie en bevalt dat?
Oh nee, maar dat is ook zeker zo hoor! Ze krijgt ook regelmatig verse pens en dat ruikt nou ook niet bepaald aantrekkelijk, maar dat geef ik ook gewoon.Felix schreef: Ik geef haar hier ook Smuldier, en tsja .. De geur is op zich nou niet echt jovel te noemen .. Maar ach, zolang ik geen vorkje mee hoef te prikken, en zij hier het helemaal geweldig vindt, vindt ik het prima
En smorgens geef ik haar meestal de kip variant, die is qua geur wat minder

Tsja, als mens loop ik nou niet direct warm bij welke vorm van honden of kattenvoer dan ook!Irisz schreef:Oh nee, maar dat is ook zeker zo hoor! Ze krijgt ook regelmatig verse pens en dat ruikt nou ook niet bepaald aantrekkelijk, maar dat geef ik ook gewoon.Felix schreef: Ik geef haar hier ook Smuldier, en tsja .. De geur is op zich nou niet echt jovel te noemen .. Maar ach, zolang ik geen vorkje mee hoef te prikken, en zij hier het helemaal geweldig vindt, vindt ik het prima
En smorgens geef ik haar meestal de kip variant, die is qua geur wat minder
Maar de Smuldier, ik weet niet wat het is, maar ik sta er bijna bij te kokhalzen.Ik vind het zo smerig...!
Inmiddels doe ik dat alweer een maand of 2, maar het wordt er niet echt beter op, dus ik wil gewoon echt iets anders.
Darf heb ik onlangs op vakantie gebruikt als eten...ziet er mooi uit en de honden deden het er goed op!Annemarie1961 schreef:Hier krijgen ze darf, wordt met smaak gegeten. Is kompleet biologisch en relatief goedkoop voor een biologische voeding.
gr. Annemarie

Job schreef:Hier alleen herbyvleesmix2 naast rauw vlees, ze vinden het erg lekker.