Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ik was op zoek naar foto s op een cd van de kleding die we op school droegen ,die heb ik niet gevonden
ik kwam wel deze foto tegen van vroeger toen ik samen mijn mijn broers een echte Iglo hebben gemaakt
toen kwam een foto graaf foto s maken van ons.
hebben jullie ook nog van die leuke sneeuwherinderingen
Grappig die foto's van vroeger.
Foto's van de sneeuw heb ik niet, maar ik herinner me heel levendig, toen ik een jaar of 8-9 was mocht ik in de sneeuw spelen op het pleintje over ons huis. Dat was een graspleintje zonder duidelijk doel en helemaal afgemaakt met hegjes. Mijn moeder kwam af en toe door het raam kijken of ik nog niet ondergesneeuwd was.
En een latere herinnering : mijn ouders en ik op bezoek bij vrienden en toen we weer naar huis wilden, kregen we de auto bijna niet weg, zo hard had het gesneeuwd.
Oh wat leuk dat je een foto ervan hebt. Mijn ouders waren niet zo van de foto's maar herinneringen heb ik wel. Mochten we na het avondeten nog naar buiten en omdat het zo donker was deed mn moeder in de huiskamer het grote licht aan zodat we nog wel iets konden zien. Ook wij maakten iglo's en vonden het jammer dat we er niet in mochten slapen, maar ik denk toch dat ik na een kwartier alweer blauw van de kou had aangebeld
Patrol schreef:Ha, Ha wat een leuke foto! Wat mij vooral opvalt is dat jullie zo 'luchtig' gekleed zijn.
ja dat is omdat we onverwacht naar buiten werden geroepen voor de foto s het was al aan dooien die tijd
maar een foto graaf wilde graag dat wij even voor de iglo gingen poseren voor foto s
dit is hem trouwens van de zomer de rechtse he de linker is zijn zoon
heel anders dan dat kleine lieve jochie he
en hij heeft het goed maar schatrijk is wat overdreven
twinkeltje schreef:dit is hem trouwens van de zomer de rechtse he de linker is zijn zoon
heel anders dan dat kleine lieve jochie he
en hij heeft het goed maar schatrijk is wat overdreven