Hartverscheurend zo'n berichtje. Ik heb er een heel hard hoofd in. Ik denk dat lieve Lewis, dit gevecht niet gaat winnen
Ik hou jullie op de hoogte.
Moderator: moderatorteam

Ik snap heel goed dat je deze vraag steldt, maar het is niet mijn hond. Het is een door mij gefokte hond. En de eigenaar wil Lewis de kans dat dit infuus aanslaat niet ontnemen. En dat snap ik ook heel goed. We hebben het verdorie over een hond van 2 jaar. Ook realiseren zij zich heel goed, dat Lewis dit gevecht waarschijnlijk niet gaat winnen. Maar wat moet je...Je wilt toch iets proberen...Renee1966 schreef:Maar, als het zo slecht gaat met dit hondje en het is Maligne Lymfoom, moet je hem dan nog wel langer laten lijden?

Ik wilde niemand kwetsen hoor (hoop niet dat het zo overkwam).Nono schreef:Ik snap heel goed dat je deze vraag steldt, maar het is niet mijn hond. Het is een door mij gefokte hond. En de eigenaar wil Lewis de kans dat dit infuus aanslaat niet ontnemen. En dat snap ik ook heel goed. We hebben het verdorie over een hond van 2 jaar. Ook realiseren zij zich heel goed, dat Lewis dit gevecht waarschijnlijk niet gaat winnen. Maar wat moet je...Je wilt toch iets proberen...Renee1966 schreef:Maar, als het zo slecht gaat met dit hondje en het is Maligne Lymfoom, moet je hem dan nog wel langer laten lijden?

.jpg)
Dat dacht ik ook al.SandraH schreef:Dit is toch Myr d'r kanjer?

Klopt meiden.MoniqueDM schreef:Dat dacht ik ook al.SandraH schreef:Dit is toch Myr d'r kanjer?
Vreselijk om een jonge hond zo te zien.
Ik hoop dat er een klein wondertje gebeurt.

Het gaat inderdaad om Lewis van Myr. Zojuist kreeg ik dit berichtje:twister_storm schreef:Klopt meiden.MoniqueDM schreef:Dat dacht ik ook al.SandraH schreef:Dit is toch Myr d'r kanjer?
Vreselijk om een jonge hond zo te zien.
Ik hoop dat er een klein wondertje gebeurt.
Ook hier wordt driftig gehoopt op een wonder voor die arme kerel!