Nee maar je doet wel of ik het verzin!!Jules schreef:Dat vind ik een onbeleefde reactie. Ik scheld jou toch ook niet uit?ChantalBos schreef:Hoe stom kan je zijn.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondje durft niet in lift nu dood
Moderator: moderatorteam
- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Re: Hondje durft niet in lift nu dood
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
- Jules
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): vuilnisbak
Nee, ik opper de mogelijkheid dat een kennis van jou een deel verzint. Of misschien een kennis dáár van. Ik schreef zelfs "Enfin, als twee forumleden schrijven dat ze het zelf hebben meegemaakt kan ik moeilijk zeggen dat het niet waar is."ChantalBos schreef: Nee maar je doet wel of ik het verzin!!
Ik ken jou niet, dus je kunt niet van mij verwachten dat ik aanneem dat jij met 100% zekerheid kunt beoordelen of "een goede kennis" van jou voor 100% de waarheid spreekt, iets wat zelfs getrainde professionals niet kunnen.
En zelfs als ik jou niet zou geloven, is dat geen goede reden om te schelden.
- pukkiepower
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising chihuahua
wat zielig zeg voor vrouw en hond. Ik til de hond op en die van mijn moeder loopt los de lift in en ik ga altijd voor de deur staan om hem tegen te houden. Het is echt sneu als je zo je hond kwijt moet raken

- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Ik beweer nergens dat het een kennis van een kennis is wat jij nu schetst.Jules schreef:Nee, ik opper de mogelijkheid dat een kennis van jou een deel verzint. Of misschien een kennis dáár van. Ik schreef zelfs "Enfin, als twee forumleden schrijven dat ze het zelf hebben meegemaakt kan ik moeilijk zeggen dat het niet waar is."ChantalBos schreef: Nee maar je doet wel of ik het verzin!!
Ik ken jou niet, dus je kunt niet van mij verwachten dat ik aanneem dat jij met 100% zekerheid kunt beoordelen of "een goede kennis" van jou voor 100% de waarheid spreekt, iets wat zelfs getrainde professionals niet kunnen.
En zelfs als ik jou niet zou geloven, is dat geen goede reden om te schelden.
En als jij vindt: hoe stom kan je zijn, schelden is...
Ach, dit wordt een discussie die kant nog wal slaat.
Maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum doet waar je de mensen niet persoonlijk kent en dus geen 1 verhaal zou geloven.... Ach laat maar!
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.