Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
hier ook van alles bij het eten in de tuin
ik smeer ook pindakaas op de bomen vinden ze heerlijk
Dat is een goede tip. Ga ik straks ook proberen.
Bij mij komen nog steeds vrijwel uitsluitend mussen, een enkele kool- of pimpelmees, merel en af en toe een ekster even kijken.
Buiten deze vogeltjes , vliegen er hier ook nog winterkoningjes (ofzo iets). Kraaien, kauwen, en nog 2 verschillende vogels die ik niet ken maar ook nog niet op de foto heb kunnen zetten.
En de specht die is heel schuw, was toeval dat ik die aardig op de foto heb gekregen.
Heb een koppel vlaamse gaaien hier altijd, en de roodborstjes en de koolmeesjes enz... die vliegen op en aan.
De specht komt zo nu en dan eens even heel snel langs wippen, en de eksterss houden ervan om de andere vogeltje weg te jagen.
Hoop nog veel meer vogeltjes op de foto te kunnen zetten, vind het namelijk schitterend om te zien.