Sindsdien krijgt ze smuldier, maar daar wil ik echt vanaf.
Het is vast prima voedsel, maar ik word zo onpasselijk van die geur dat ik op zoek ben naar iets anders (wel kvv).
Wat voor een merk kvv voeren jullie en bevalt dat?
Moderator: moderatorteam

Brokken, die stinken (doorgaans) niet.Irisz schreef:Het is vast prima voedsel, maar ik word zo onpasselijk van die geur dat ik op zoek ben naar iets anders (wel kvv).![]()

Oh echt waar? Hier bij de AH ligt het er nog niet. Dat ga ik dan inderdaad ook even navragen, want ik was erg tevreden over de Rodi. Bedankt!jacq1970 schreef:Rodi is weer leverbaar hoor, hier hebben ze het alweer in bepaalde winkels.. mss even vragen aan je leverancier?
Kivo klinkt inderdaad ook wel interessant, alleen zijn er geen verkooppunten hier in de buurt.Lucia schreef:Milo heeft het een jaar goed gedaan op Carnibest.
Nu krijgt hij al 3 maanden Kivo, maar daar doet hij het nog beter op, zn vacht is veel voller aan het worden, dat heeft hij op CB en ander voer nooit gehad.
Mocht je een adresje voor KIVO vinden wil je het mij dan ook even laten weten?Irisz schreef:Kivo klinkt inderdaad ook wel interessant, alleen zijn er geen verkooppunten hier in de buurt.Lucia schreef:Milo heeft het een jaar goed gedaan op Carnibest.
Nu krijgt hij al 3 maanden Kivo, maar daar doet hij het nog beter op, zn vacht is veel voller aan het worden, dat heeft hij op CB en ander voer nooit gehad.![]()
Kun je het ook via internet ergens bestellen?