Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gaaf dat je de kramsvogel hebt weten vast te leggen.
In de laatste "Vogels" van de Vogelbescherming stond juist een artikel over de kramsvogel, dat hij bijna niet meer voorkomt in Nederland.
ik maar kijken naar die boom en denken appeltboom?????
Dat is ws een sierappeltje ?
Leuk zo'n bijzondere gast,
zo heb ik hier elke winter even een groene specht op bezoek.
Leuk een kramsvogel in de tuin. ik heb ze alleen in groepjes in de weilanden gezien.
Sierappeltjes zijn ook leuk in de tuin. In een dorp in de buurt van mijn woonplaats staat er ook een, en een paar jaar geleden zat hij dagelijks vol met een groepje pestvogels. Die komen soms uit het noorden naar ons land en zijn nauwelijks schuw. je kunt ze dicht benaderen.
Ceseman schreef:Gaaf dat je de kramsvogel hebt weten vast te leggen.
In de laatste "Vogels" van de Vogelbescherming stond juist een artikel over de kramsvogel, dat hij bijna niet meer voorkomt in Nederland.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we vanalles op bezoek in de tuin.
Groene specht, bonte specht, reiger, ijsvogel (heeeeel gaaf!!), buizerd (had een duif te pakken in onze tuin, erg gaaf om te zien)
En zelfs een keer midden op de dag, vlak bij onze achterdeur een RAT zien lopen.
Die liep daar gewoon, heel relaxt, niks aan de hand.
Volgens mijn broer (ongedierte bestrijder) was hij waarschijnlijk ziek ofzo want dat doen ze normaal nooit.
Hier geen verstand van vogels, maar wel van de boom en inderdaad een sierappeltjes-boom. Leuke boom om in de tuin te hebben, helemaal nu als alles wit is en dan die vuurrode appeltjes.
Het is een sierappeltjes boom inderdaad. In het voorjaar hele mooie bloesem en daarna die leuke trosjes met appeltjes.
Zo is er tenminste in de winter ook nog kleur in de tuin.
Helaas is dat nu voorbij, want die leuke kramsvogeltjes hebben alle appeltjes opgegeten