Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
18 jaar bij je en dan ineens weg.. das een hele grote leegte, heel veel sterkte
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het voelt nog een beetje raar dat ze er niet meer is. Hoewel we er al een paar jaar rekening mee hielden dat het vroeg of laat zou gebeuren, krijg je op de een of andere manier bij zo'n oude hond bijna het gevoel dat ze onverwoestbaar is, dat ze er altijd zal zijn. Chiva was niet heel opvallend aanwezig, ze sliep heel veel, maar ze was er wel altijd en was de eerste die bij me was als ik 's morgens beneden kwam. Bij allerlei kleine dingetjes missen we haar.
Toch kan ik hier vrede mee hebben. Ze heeft haar leven kunnen leven. Het is niet zoals bij Catootje, het gevoel dat het zo oneerlijk is.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Wat bijzonder, 18 jaar geworden! Velen hier zullen jaloers zijn op zo'n leeftijd! Maar je zult haar evenzeer missen als ieder ander.
Heel veel sterkte daarmee.
Eventhough you're gone, we're still a team'. (r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)