Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Update Mirto

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Re: Update Mirto

Ongelezen bericht door Lysette »

Moon schreef:
Lysette schreef:He bah. Bij Jip was het ook dat het na de kuur terug kwam. Andere AB kuur hielp ook niet echt en uiteindelijk is ze er met rustig aan doen toch wel bovenop gekomen. Maar dat duurde wel even.

Sterkte voor de kleine man!
Ik denk dat het een combinatie is, kuur afgelopen en teveel inspanning. Maar de ellende is (eigenlijk fijn natuurlijk!) dat hij verder niet ziek toont, behalve de keren dat hij de terugvallen kreeg. Maar nu bijvoorbeeld is het een heel gewone drukke, speelse, stoute pup :wink: . Alleen slaapt hij denk ik wat meer dan een gezonde pup van die leeftijd; is sneller moe. Hoe oud was Jip toen ze longontsteking had, was dat ook als pup?
Jip moest de tweede keer ook een veel langere kuur, schijnbaar was het nog niet over. Ik geloof dat bij een longontsteking vaak minimaal 6 weken wordt aangeraden (de eerste keer was het bij Jip niet overduidelijk een longontsteking, daarom kreeg ze toen een kortere kuur). Wel fijn dat hij zich verder goed voelt, alleen is rustig houden dan natuurlijk weer niet zo makkelijk :mrgreen: Jip had het vorig jaar, ze was toen 2,5. Dit jaar heeft ze gelukkig nergens last van, maar ik ben ook wel extra voorzichtig (vaker een truitje aan enzo, durf geen risico te nemen).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”