Ds sukkelt sinds kerstdag met een gescheurde voetzool, waaruit hopen plassen bloed kwamen. (niet fijn als je juist het huis proper gemaakt heb om de gasten te ontvangen en je ineens een vloer vol bloed hebt

)
Toen heb ik dat ingetaped, heeft ze later op de avond de tape losgescheurd en kon ik terug beginnen kuisen.

Dus wederom verband aan, nacht laten rusten en de dag erop gekeken hoe het was (indien het toen nog bloedde, ging ik naar de DA gaan).
Maar alles was in orde.
Nu net in de tuin, zie ik in het gras een plasje vers bloed. Ik kijk naar Ds haar poot en jep... bingo, terug open en wederom druppelen eruit.
Kan ik hier iets meer aandoen? haar altijd laten rusten wil ik niet echt doen, ze staat momenteel op dieet en terug in een herbeginnende en opbouwende conditie. haar stilleggen komt eigenlijk echt niet uit
Zo ziet het er overigens uit:
Het is ook moeilijk om te zeggen hoe het gebeurt, ze toont niets van pijn

Daarnet heeft ze enorm gek staan doen op de plassen, heeft ze gerent, gecrosst,... en was er niets te zien. Ben toen ff naar binnen geweest omdat er bezoek was, daarna weer naar buiten om de kippen in hun ren te gaan opsluiten, dus de honden mee en toen heeft ze het ergens opengehaald