Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dan stel ik de vraag ook maar in dit topic. Weet iemand een dierenarts die dit in het Noorden van het land doet?
Dus Friesland, evt. Groningenof iets zuidelijker max. Emmeloord/ Zwolle?
De dierenarts hoeft alleen maar het bloed af te nemen, formuliertje in te vullen en die twee samen op te sturen naar het lab.
Volgens mij doen heel veel dierenartsen dit. Gewoon even naar je dierenarts bellen.
ABC voor dieren. Ze doen het op mijn verzoek, normaal doen ze het niet snel, want uiteraard zijn ze voor enten. Maar ze vonden mijn gedachten over het enten ook echt niet gek en vandaar dat we daar gaan titeren.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Volgens NML Health is die site niet meer up to date en staan er dierenartsen op die niet meer afnemen. Daarom heb ik het ook van mijn site gehaald. Je kan beter met NML Health zelf mailen en vragen om actuele dierenartsen.
Onderzoek naar een voldoende hoge titer kan volgens mijn dierenarts alleen naar rabiës worden uitgevoerd.
Voor andere hondenziekten waartegen gevaccineerd wordt is het nog niet mogelijk.
Of wel inmiddels....?