Noem je een enorme witte harses op je laptop leggen subtiel?miekmiek schreef:Waarom zijn mijn honden niet zo subtiel? .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe vraagt jouw hond de aandacht
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: Hoe vraagt jouw hond de aandacht
-
PLT
- Actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Beau komt op je schoot hangen. als dat niet kan dan zit ie naast je en legt of zijn kop of een poot op je schoot en staart je aan. dat houd ie trouwens heeel erg lang vol!!!!!!! 
Groetjes van Beau en mij !!!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Gina vraagt heel weinig aandacht, als ze al een enkele keer een knuffel komt halen stoot ze me heel voorzichtig aan met haar neus. Die krijgt dan ook altijd die knuffel.
Jan legt zn kop op mn schoot en als dat niet meer oplevert dan een verstrooide aai over zn bol gaat ie met zn neus een blik aantikken dat naast de kachel staat.
Succes verzekerd want hij blijft dat net zo lang doen tot ik gestoord word van dat geklik of, als ik niet zoveel geduld heb, hem voor die tijd al wegstuur.
Negatieve aandacht is ook aandacht toch
Jan legt zn kop op mn schoot en als dat niet meer oplevert dan een verstrooide aai over zn bol gaat ie met zn neus een blik aantikken dat naast de kachel staat.
Succes verzekerd want hij blijft dat net zo lang doen tot ik gestoord word van dat geklik of, als ik niet zoveel geduld heb, hem voor die tijd al wegstuur.
Negatieve aandacht is ook aandacht toch

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- sjef
- Zeer actief
Beer springt gewoon boven op je. Boomer gaat staren en piepen en tegen je benen opklimmen. Sjef mept met zijn poot.
I'm just a common man
drive a common van
my dogs ain't got no pedigree
drive a common van
my dogs ain't got no pedigree
-
nance
- Erelid
Loddie begint met piepen, als je niet reageert komt er steeds meer geluid bij tot ze echt ligt te loeien en wel zo hard dat je wel moet reageren. Als je al terug praat zolang ze nog in de piepfase zit is het accoord. Zo hebben we meerdere gesprekken per dag
Rambo zit het liefst de hele dag op schoot, maar dat wil ik niet. Dan gaat ze op de treeplank van de rolstoel staan en dan tegen mijn knieën op staan en maar kijken. Ze kan dat uren volhouden net zolang tot ik zeg dat het oke is. Ik ben zo lekker consequent
Poeh kan soms zomaar uit het niets zo op schoot springen, dan is ze verrekte lenig voor een Basset. Ik voel dat dan ook goed want het is toch maar ff 20 kg wat dan met grof geweld op je neer komt. Mijn benen zitten dan ook regelmatig onder de blauwe plekken van het lieverdje.
Als ik op de bank ga liggen, komen ze alledrie bij me liggen, Loddie bij mijn benen, Poeh bovenop me en Ramp bij mn buik. Lekker warm
Rambo zit het liefst de hele dag op schoot, maar dat wil ik niet. Dan gaat ze op de treeplank van de rolstoel staan en dan tegen mijn knieën op staan en maar kijken. Ze kan dat uren volhouden net zolang tot ik zeg dat het oke is. Ik ben zo lekker consequent
Poeh kan soms zomaar uit het niets zo op schoot springen, dan is ze verrekte lenig voor een Basset. Ik voel dat dan ook goed want het is toch maar ff 20 kg wat dan met grof geweld op je neer komt. Mijn benen zitten dan ook regelmatig onder de blauwe plekken van het lieverdje.
Als ik op de bank ga liggen, komen ze alledrie bij me liggen, Loddie bij mijn benen, Poeh bovenop me en Ramp bij mn buik. Lekker warm
- Arline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Fenja gaat staren en mhpf-en. Ze piept niet maar blaf/steunt binnensmonds.
Daarna gaat ze lebberen, eerst handen dan gezicht.
Dan pakt ze speelgoed en drukt dat tegen je aan.
Sting piept enorm hard en beukt gewoon tegen je aan. Dat gaat allemaal wat minder elegant, je moet oppassen dat je geen gebroken neus krijgt
Daarna gaat ze lebberen, eerst handen dan gezicht.
Dan pakt ze speelgoed en drukt dat tegen je aan.
Sting piept enorm hard en beukt gewoon tegen je aan. Dat gaat allemaal wat minder elegant, je moet oppassen dat je geen gebroken neus krijgt
-
tineke
Spok en Micron zijn opgewonden standjes daar gaat vanzelf wel wat aandacht naar toe
Sientje slaat met haar pootje net zolang tot je haar gaat knuffelen,en Rio ploft gwoon op je schoot zodat je naar adem snakkend hem kunt aaien en kriebelen
Sientje slaat met haar pootje net zolang tot je haar gaat knuffelen,en Rio ploft gwoon op je schoot zodat je naar adem snakkend hem kunt aaien en kriebelen
- lana
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): mechelaar
misty had het genoegen om vooral de heren een pijnlijke stoot te geven als je bezig was aan een auto en er even geen tijd voor had dan kwam ze even voorzichtg naar boven met haar kop ( lees dus niet zachtjes) lana bijft net zolang met een balletje klieren tot je er het weggooid
gr angelique en lana
gr angelique en lana
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Lola: piepen.
Zij is een echte pieperd, doet ze al vanaf pup.
De stammoeder van de kennel is ook zo'n pieperd.
Jakko duwt z'n kop op schoot, onder mijn oksels om aandacht te vragen.
Of legt z'n poot op mijn schoot en gaat me dan heel doordringend aankijken met een scheve kop.
Kom vrouwtje, actie in de tent.
Zij is een echte pieperd, doet ze al vanaf pup.
De stammoeder van de kennel is ook zo'n pieperd.
Jakko duwt z'n kop op schoot, onder mijn oksels om aandacht te vragen.
Of legt z'n poot op mijn schoot en gaat me dan heel doordringend aankijken met een scheve kop.
Kom vrouwtje, actie in de tent.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
Marloes*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Bo duwt haar kop op schoot, en gaat zachtjes liggen brommen als je doet alsof je haar niet ziet. Als ze dan geen aandacht krijgt gaat ze zachtjes met haar pootjes tegen je benen aan tikken. Als zelfs dat niet helpt gaat ze op je knie knabbelen, heel rustig, maar dat kietelt erg, en wij kunnen hier allemaal niet tegen kietelen. We hebben haar wel geleerd dat ze dat alleen bij ons mag doen, want of andere mensen die hier op bezoek komen nou erg blij worden van een lomp, maar toch erg leuk, hondje dat op hun knieen komt knabbelen...
Wat ze bij anderen doet is haar piep-vogel pakken, ongeveer op je voeten gaan liggen, en erg druk gaan piepen. Als je haar geen aandacht geeft en je d'r knuffel afpakt gaat ze of heel dom staan kijken zo van 'maar ik had hier toch net een knuffel, of ben ik nou gek'. Dus dan gaat ze maar zo druk rondjes rennen dat iedereen haar om haar rustig te krijgen even bij zich pakt, en haar even rustig aait. Doel bereikt vindt Bo.
Wat ze bij anderen doet is haar piep-vogel pakken, ongeveer op je voeten gaan liggen, en erg druk gaan piepen. Als je haar geen aandacht geeft en je d'r knuffel afpakt gaat ze of heel dom staan kijken zo van 'maar ik had hier toch net een knuffel, of ben ik nou gek'. Dus dan gaat ze maar zo druk rondjes rennen dat iedereen haar om haar rustig te krijgen even bij zich pakt, en haar even rustig aait. Doel bereikt vindt Bo.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
storm loopt tegen me aan en loopt me bijna omver
roxy gaat tegen me aan springen en krabben net zo lang tot ik me irriteer..
roxy gaat tegen me aan springen en krabben net zo lang tot ik me irriteer..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ehm, wat een aandachtorgel is mijn Toop eigenlijk, zo ongeveer alles wat jullie schrijven haalt hij wel uit de kast om aandacht te krijgen. Donderjagen, katten en Yentie pesten, duwen met zijn neus, piepen, blaffen, spullen op je neerleggen,tegen je aan staan blaffen, heel hard de ijzeren bakjes over de vloer heen en weer schuiven, heel hard naar de voordeur rennen en dan blaffen naar iets wat er niet is.
En als je dan reageert gaat ie heel hard blaffen van blijdschap en heen en weer rennen.
Yentie gaat voor je zitten en dan hengelen met haar pootjes: aaien!!!
En als je dan reageert gaat ie heel hard blaffen van blijdschap en heen en weer rennen.
Yentie gaat voor je zitten en dan hengelen met haar pootjes: aaien!!!
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Paddle
- Zeer actief
Als ze wat actie wilt, komt ze met een speeltje tegen je duwen, op je schoot leggen,...
Als ze gewoon een knuffel wilt, dan komt ze met haar rug naar je toe tegen je aanleunen of op je voeten zitten, en dan moet je aaien/knuffelen
.
Als ze gewoon een knuffel wilt, dan komt ze met haar rug naar je toe tegen je aanleunen of op je voeten zitten, en dan moet je aaien/knuffelen

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Hahaha, leuk al die verwende hondjes
Puchu gaat heel zielig liggen of zitten en 'praten'. Jammeren, jammeren en nog eens jammeren en steeds harder.
Kaya schikt zich op zich meestal erg goed en rustig, maar als ze wil spelen dan wil ze ook spelen
en legt het speeltje bovenop je schoot 'spelennnn ja!' 
Puchu gaat heel zielig liggen of zitten en 'praten'. Jammeren, jammeren en nog eens jammeren en steeds harder.
Kaya schikt zich op zich meestal erg goed en rustig, maar als ze wil spelen dan wil ze ook spelen
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Hij heeft twee manieren. De ene (geloof me, fijnere) manier is de jank-manier. Gewoon voor je gaan zitten, jank, jank, jank. En als je niet reageert gaat hij 2 meter verderop met z'n hoofd op de grond liggen, jank, jank, jank. Maar de tweede manier is verschrikkelijk :N: Dan begint hij als een dolle de kamer door te rennen met een of andere sirene erbij.. Zo hard mogelijk en dan slidings aan het eind.. En over de bank en tegen je op springen.. :N: :N: :N:

- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Contacteer:
Oos gaat pootjes geven en ze begint dan heel zachtjes, reageer ik niet dan gaat ze rammen en erbij mopperen
of ze kruipt domweg op schoot
Als Sanja aandacht wil doet ze dat met speelgoed, ben ik aan de telefoon dan zoekt het spook de bal met het hardste piepertje erin en gaat er dan naast me herrie mee staan maken, zelfs als ze lief ligt te slapen heeft ze er een neus voor als ik bellen ga
En als ik achter de pc zit dan schopt ze er doelbewust iets onder en dan als een gek op de grond gaan liggen maaien en jammeren...hellup vrouwtje ik kan er niet bij
. ik denk dat ik de poten onder mijn pckast vandaan ga zagen
En allebei kunnen ze een stevig potje liggen mopperen als ze uiteindelijk dan toch hun zin niet krijgen
Als Sanja aandacht wil doet ze dat met speelgoed, ben ik aan de telefoon dan zoekt het spook de bal met het hardste piepertje erin en gaat er dan naast me herrie mee staan maken, zelfs als ze lief ligt te slapen heeft ze er een neus voor als ik bellen ga
En als ik achter de pc zit dan schopt ze er doelbewust iets onder en dan als een gek op de grond gaan liggen maaien en jammeren...hellup vrouwtje ik kan er niet bij
En allebei kunnen ze een stevig potje liggen mopperen als ze uiteindelijk dan toch hun zin niet krijgen
De website van Sanja en Femie

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
- Balint
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 Nova Scotia Duck Tolling Retrievers
Flanna en Kayah - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Balint legt zijn kop op mijn been en gaat dan heel zielig kijken.
Hij blijft dit net zo lang doen, tot hij aandacht heeft
Hij blijft dit net zo lang doen, tot hij aandacht heeft
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Spike komt zich met z'n grote lijf gewoon melden dat hij aandacht wil. Het liefst parkeert hij met z'n kont tussen je benen als je op de bank zit. Of komt gewoon op de bank erbij.
Indy probeert het af en toe nog met gillen en janken, maar dat lukt niet... komt ze wel achter.
En verder door ook bij je te komen.
Kelly komt ook op de bank als ze binnen is als ze aandacht wil.
Indy probeert het af en toe nog met gillen en janken, maar dat lukt niet... komt ze wel achter.
En verder door ook bij je te komen.
Kelly komt ook op de bank als ze binnen is als ze aandacht wil.
-
Sita
- Zeer actief
Taro komt gewoon op schoot zitten en begint je te likken.
Sita als ik sta, dan krijg ik zo'n pluchen bal van de Ikea in mijn knieholte geduwd. Als ik zit krijg ik een kopstoot tegen mijn elleboog of een poot op mijn schouder en dan gaat haar koppie voor mijn gezicht met haar aller, allerliefste blik. Ja en die kan ik niet negeren.
Beide niet echt subtiel dus, maar wel heel lief
Sita als ik sta, dan krijg ik zo'n pluchen bal van de Ikea in mijn knieholte geduwd. Als ik zit krijg ik een kopstoot tegen mijn elleboog of een poot op mijn schouder en dan gaat haar koppie voor mijn gezicht met haar aller, allerliefste blik. Ja en die kan ik niet negeren.
Beide niet echt subtiel dus, maar wel heel lief
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
S@ndr@
- Zeer actief
Van Gils pipet, echt een vocaal onderlegt hondje, hij heeft piepjes en blafjes en weet ik veel wat , ik ontdek het nog wel
DuCain legt zijn koppie op schoot, of gaat gewoon lekker tegen me aanhangen, maar eigenlijk gebeurt het zelden
DuCain legt zijn koppie op schoot, of gaat gewoon lekker tegen me aanhangen, maar eigenlijk gebeurt het zelden
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Beau heeft meerdere dingen om mijn aandacht te vragen.
Legt zijn poot op mijn arm of knie, mij ondertussen aankijkend.
Gaat recht voor me zitten en blijft me heel verwachtingsvol aan kijken.
Pak een bal in zijn bek en gooit die naar mij toe, ik rol hem dan terug naar hem, en hij schuift de bal met zijn neus weer naar mij toe.
IK doe wel eens of ik het niet zie, hij komt dan met van die korte dribbelpasjes naar mij toe, en maakt dan geluiden, net of hij wil zeggen, kom op vrouwtje ik wil spelen.
ER zijn zoveel dingen die zooooo leuk zijn.
Legt zijn poot op mijn arm of knie, mij ondertussen aankijkend.
Gaat recht voor me zitten en blijft me heel verwachtingsvol aan kijken.
Pak een bal in zijn bek en gooit die naar mij toe, ik rol hem dan terug naar hem, en hij schuift de bal met zijn neus weer naar mij toe.
IK doe wel eens of ik het niet zie, hij komt dan met van die korte dribbelpasjes naar mij toe, en maakt dan geluiden, net of hij wil zeggen, kom op vrouwtje ik wil spelen.
ER zijn zoveel dingen die zooooo leuk zijn.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Zo vraagt Kai aandacht
" onclick="window.open(this.href);return false;
Lotje komt aan je been krabben als je op een stoel zit en dan ook blaffen/piepen. Als je op de bank zit dan gaat ze op de hoofdleuning lopen en dan probeert ze op je hoofd te gaan zitten. Heeft dat geen effect (moeilijk om te negeren wel als je tv kijkt), dan geeft ze de hele tijd pootjes in je gezicht, werkt dat niet dan gaat ze gewoon in je nek liggen en blokkeert je gezicht zodat je geen tv meer kan kijken.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Lotje komt aan je been krabben als je op een stoel zit en dan ook blaffen/piepen. Als je op de bank zit dan gaat ze op de hoofdleuning lopen en dan probeert ze op je hoofd te gaan zitten. Heeft dat geen effect (moeilijk om te negeren wel als je tv kijkt), dan geeft ze de hele tijd pootjes in je gezicht, werkt dat niet dan gaat ze gewoon in je nek liggen en blokkeert je gezicht zodat je geen tv meer kan kijken.
- natascha26
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler & Kangal
Wat een dotje zeg die Kai!
Onze Bruno drukt zijn kop onder onze armen , gaat je zitten aanstaren, drukt met zijn snoet tegen je aan en als dat niet helpt kruipt hij als je op de bank zit met zijn hele lompe lijf gewoon erbij en gaat op schoot liggen
Onze Bruno drukt zijn kop onder onze armen , gaat je zitten aanstaren, drukt met zijn snoet tegen je aan en als dat niet helpt kruipt hij als je op de bank zit met zijn hele lompe lijf gewoon erbij en gaat op schoot liggen
- janine
- Zeer actief
Nora kan heel rustig uren voor je gaan zitten en aanstaren..Ze is heel rustig maar gaat gewoon voor je zitten..Als dit niet voldoende is, dan drukt ze haar hoofd onder je ellebogen/armen..
Jeppe stuitert liever bovenop ze aandacht wil, maar weet dat ze hiermee vaak geen succes heeft..Tegenwoordig komt ze met van alles aanlopen wat ze maar kan vastpakken..De papierdoos wordt leeggehaald en sokken weet ze ook altijd wel te vinden..En dan komt ze vol trots met haar "prooi" voor je zitten..
Jeppe stuitert liever bovenop ze aandacht wil, maar weet dat ze hiermee vaak geen succes heeft..Tegenwoordig komt ze met van alles aanlopen wat ze maar kan vastpakken..De papierdoos wordt leeggehaald en sokken weet ze ook altijd wel te vinden..En dan komt ze vol trots met haar "prooi" voor je zitten..

-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Voor mij gaan zitten en mij dan aanstaren, als dat geen effect heeft aanstaren en piepen.
Of hij legt zijn kop op mijn schoot en zucht dan een keer diep.
Of hij haalt een kleed uit de bench en brengt mij die en kijkt mij dan heeeeel hoopvol aan.......wandelen, wandelen, wandelen.
Of hij gaat voor mij op de grond op zijn rug liggen en aangezien een blote hondebuik voor mij onweerstaanbaar is wordt er dan altijd even geklierd.
Of hij legt zijn kop op mijn schoot en zucht dan een keer diep.
Of hij haalt een kleed uit de bench en brengt mij die en kijkt mij dan heeeeel hoopvol aan.......wandelen, wandelen, wandelen.
Of hij gaat voor mij op de grond op zijn rug liggen en aangezien een blote hondebuik voor mij onweerstaanbaar is wordt er dan altijd even geklierd.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Shima gaat bij me staan piepen als ik niet reageer haalt ze de speelgoedbak leeg. Vervolgens stopt ze alles heel bewust onder het bergmeubel en komt me dan vertellen dat zij ze er niet onderuit kan halen. Dit doet ze door bij mij te komen staan, piepen dan naar de kast lopen en met haar neus onder de kast weer piepen, vervolgens heel zielig naar mij kijken.
Probeer daar maar eens geen aandacht aan te schenken, de dondersteen!
Jaron gaat voor mij zitten staren, een zacht een kort piepje en dan met de nagels van de voorpoten bewust op de houten vloer dribbelen. Zijn kont komt niet van z'n plaats, hij verzet alleen de voorpoten.
Honden, heerlijk
Ik zou nniet zonder kunnen leven. 
Probeer daar maar eens geen aandacht aan te schenken, de dondersteen!
Jaron gaat voor mij zitten staren, een zacht een kort piepje en dan met de nagels van de voorpoten bewust op de houten vloer dribbelen. Zijn kont komt niet van z'n plaats, hij verzet alleen de voorpoten.
Honden, heerlijk
- gizmo
- Zeer actief
Gizmo pakt een speeltje uit zijn speelgoed bak en komt naar mij toe
Dus dan lekker gooien en hij brengt hem terug
Ook verstop ik vaak zijn speeltje zodat hij hem moet zoeken
Hij vindt het echt een geweldige bezigheid
Zelf vind ik het wel prettig dat ik hem zo kan vermaken
Vorige week met al die sneeuw was echt een ramp
De sneeuw vind hij niet erg maar heeft het snel koud
Dus dan lekker gooien en hij brengt hem terug
Ook verstop ik vaak zijn speeltje zodat hij hem moet zoeken
Hij vindt het echt een geweldige bezigheid
Zelf vind ik het wel prettig dat ik hem zo kan vermaken
Vorige week met al die sneeuw was echt een ramp
De sneeuw vind hij niet erg maar heeft het snel koud

-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
Tobi tikt je aan met zijn voorpoot. En dat houdt ie heel lang vol, telkens alleen even aantikken.
Mejra klimt tegen je op en krast met haar nagels, trekt daarmee aan je kleren, mept je bril van je hoofd en krabt je huid open.
Mejra klimt tegen je op en krast met haar nagels, trekt daarmee aan je kleren, mept je bril van je hoofd en krabt je huid open.
- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
Wat een schatjes allemaal!!!
Die Kai!
Hier: Leah komt en stoot je aan met haar grote natte neus (handig als je net een kopje koffie in je hand hebt, ahum), Lynn "krabbelt"met haar pootje tegen je arm aan, Lucas gaat je aan zitten kijken OF (ook een hele goeie!): begint om belachelijke geluiden aan te slaan. Dus als de conifeer tegen de regenpijp aanwaait: Lucas blaft. En net als bij kinderen herken je het geluid: dit is niet aanslaan uit waaksheid, dit is aanslaan om aandacht hahaha!
Die Kai!
Hier: Leah komt en stoot je aan met haar grote natte neus (handig als je net een kopje koffie in je hand hebt, ahum), Lynn "krabbelt"met haar pootje tegen je arm aan, Lucas gaat je aan zitten kijken OF (ook een hele goeie!): begint om belachelijke geluiden aan te slaan. Dus als de conifeer tegen de regenpijp aanwaait: Lucas blaft. En net als bij kinderen herken je het geluid: dit is niet aanslaan uit waaksheid, dit is aanslaan om aandacht hahaha!
- eee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mix Friese Stabij met Wetterhoun
Schotse Collie - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Micky gaat eerst vlakbij zitten staren. lukt dit niet, dan gaat ze van alles uit de kast trekken (letterlijk!). papieren, boeken, spelletjes alles, en dan vervolgens gluren of ik naar dr kijk. is dat nog niet het geval dan gaat ze piepen en zuchten. en dan, als ik denk dat het klaar is, voel ik iets warms op mn schoot liggen en zie ik 2 grote bruine ogen smekend naar me staren. en zo krijgt ze het dus bijna altijd voor mekaar. haha, sneaky zijn honden toch!