Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is de regelrechte nachtmerrie van jouw hond?
Moderator: moderatorteam
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Re: wat is de regelrechte nachtmerrie van jouw hond?
Ds haar nachtmerrie: de favo voetbalploeg van ons pa, live op tv, terwijl diezelfde ploeg aan het verliezen is :N:
Fax: iets of iemand die er met zijn konijnen vandoor gaat :N:
Fax: iets of iemand die er met zijn konijnen vandoor gaat :N:
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
oog in oog met de honden die hem ooit hebben aangevallen,dan begint hij gelijk te trillen
er is er nu nog maar 1 over ,maar toch blijft de angst erin zitten blijkbaar.

-
Marloes*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Dat er geen andere hondjes zijn om mee te spelen, of dat er geen takjes meer buiten zijn om achterna te rennen of te dragen.
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
Pfff dat weet ik nog niet zo goed, er is niet iets "groots/erg" wat ik met hem heb meegemaakt of iets van heb kunnen merken.
misschien opgegeten worden door de stofzuiger, of dat een ander hondje liever en leuker gevonden wordt door de baasjes dan hij.
of dat Zn allerlekkerste bot wordt weggehaald door de mensheid
misschien opgegeten worden door de stofzuiger, of dat een ander hondje liever en leuker gevonden wordt door de baasjes dan hij.
of dat Zn allerlekkerste bot wordt weggehaald door de mensheid

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Het heeft wel wat schattigs he. Alsof wij alles kunnen oplossen, dat geloof hebben ze wel. In de sneeuw zijn er wat ballen kwijtgeraakt en Izzie was er van overtuigd dat ik ze wel terug zou vinden.Moos schreef:Inge O schreef:
als ik dat in zo'n situatie zeg tegen attack kijkt ze echt alsof ze water ziet branden : 'ik, zoeken?? jij zoeken zal je bedoelen zeker, over wiens verantwoordelijkheid hebben we het hier helemaal![]()
?'
![]()
![]()
Vera rent dan voor de sier nog even naar een plek waar de bal sowieso al niet kan liggen, snuift 1 keer, en komt dan weer voor me zitten. "ja baas, gezocht, en niet te vinden zoals ik al eerder kwam melden. nou hop, hier die bal!"

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
Ja dat is wel lief he? Ik heb alleen dan ook altijd het idee dat ze me het stiekem wel een beetje kwalijk neemt dat ik die verloren bal dus niet weer tevoorschijn kan toveren. Dat ze denkt dat ik die bal bewust niet geef aan d'r om te pesten ofzoZoek stok! schreef: Het heeft wel wat schattigs he. Alsof wij alles kunnen oplossen, dat geloof hebben ze wel. In de sneeuw zijn er wat ballen kwijtgeraakt en Izzie was er van overtuigd dat ik ze wel terug zou vinden.

- Edirfle
- Actief
Pippies grote nachtmerrie is de stadsbus. Als je erin zit is het best leuk, maar om 'm te zien rijden is reden om rechtsomkeer naar huis te maken
Nachtmerrie twee is dat "piep" niet meer op z'n vaste plekje zou liggen. Piep is een klein rubberen speeldier waar absoluut niét mee gespeeld mag worden van Pip. Hij ligt in d'r mandje en iedere dag wordt even gecontroleerd of hij er nog wel ligt.
Kyra d'r nachtmerrie zijn met stip op 1 andere honden. En verder het idee dat haar leren voetbal er ineens niet meer zou zijn. Oh ja, het idee dat Pip héél misschien een keer meer speel-aandacht (knuffel-aandacht mag dan weer wel) krijgt dan zij is natuurlijk ook afgrijselijk
Nachtmerrie twee is dat "piep" niet meer op z'n vaste plekje zou liggen. Piep is een klein rubberen speeldier waar absoluut niét mee gespeeld mag worden van Pip. Hij ligt in d'r mandje en iedere dag wordt even gecontroleerd of hij er nog wel ligt.
Kyra d'r nachtmerrie zijn met stip op 1 andere honden. En verder het idee dat haar leren voetbal er ineens niet meer zou zijn. Oh ja, het idee dat Pip héél misschien een keer meer speel-aandacht (knuffel-aandacht mag dan weer wel) krijgt dan zij is natuurlijk ook afgrijselijk
Groetjes van Elf
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat we alles op ons bord zelf opeten.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Dat de sneeuw verdwijnt, wat inmiddels al zover is
Maar het gaat weer kouder worden gelukkig

En dat het baasje ooit een soort van beloning vind, waar ik een moord voor doe, en dus ga luisteren wat ze zegt. :N:
En voor Freek als er geen eten zou zijn
Maar het gaat weer kouder worden gelukkig

En dat het baasje ooit een soort van beloning vind, waar ik een moord voor doe, en dus ga luisteren wat ze zegt. :N:
En voor Freek als er geen eten zou zijn
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
De nachtmerrie van Dante; een dagje doorbrengen bij een stel pittige teven
En dat hij mij kwijt is
Gebeurt een heel enkele keer tijdens de wandeling, dan let hij niet goed op waar ik heen loop. Terwijl hij dan zélf de bosjes induikt (dus wegloopt) is hij dan uitzinnig van vreugde als hij me weer ziet
. Of laatst, toen nam mijn dochter hem lopend mee terwijl ik met Mirto met iemand meereed in de auto. Waarschijnlijk had hij niet gezien dat ik de auto inging, en mijn dochter liep met een groepje mensen, dus op een gegeven moment was hij mij kwijt en kreeg dochter hem haast niet mee. Ook toen uitzinnige vreugde toen hij mij weer zag
De nachtmerrie voor Mirto; de termometer

En dat hij mij kwijt is
De nachtmerrie voor Mirto; de termometer
Gr. Marijke

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Hahahaha
Baco knuffelt echt met de lieve sneeuw
Wat aandoenlijk
Wat aandoenlijk
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Lief heJaap* schreef:HahahahaBaco knuffelt echt met de lieve sneeuw
![]()
![]()
Wat aandoenlijk
We hebben nog een ieniemienie bergje in de tuin, maar dat word per dag kleiner
- miemot
- Zeer actief
Bergje kunstsneeuw aanschaffen?billy schreef: We hebben nog een ieniemienie bergje in de tuin, maar dat word per dag kleiner
Het allerergste voor Guus zou zijn, dat er geen kussen ligt in de ruimte waar ik mij bevind. Hij heeft dus overal zijn eigen ligplekje, inclusief kussen en/of mand. Alleen in de badkamer niet. Daar blijft hij net zolang mutsen, tot ik van ellende ergens een kussen ophaal waar hij zich dan gelukzalig op neervleit.
Dat en opwaaiende, zwarte plastic. Heuuuul eng is dat
- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
- Aantal honden: 3
Haha, wat een leuke eigenaardigheden allemaal!
Leah: dat ze niet meer kan spelen, dat ze geen eten krijgt natuurlijk, dat er geen eekhoorns meer zouden zijn en waarschijnlijk dat mijn exvriend ooit weer terug komt
Lucas: dat hij niet meer op zijn rug kan liggen snurken, dat hij niet naast je mag liggen, dat hij niet meer uren zou kunnen snuffelen, dat je Breath van Pink Floyd opzet en met stip op 1: dat hij iedere uitlaatbeurt een groep van de uitlaatservice tegen zou komen!
Lynn: dat ze niet wordt gekroeld, dat ze niet meer zou mogen likken (lik lik lik lik
), dat ze een plas of poep van Leah mist (kan echt niet!)
oh en voor alledrie geldt: dat ze wekelijks naar de trimmer moeten!!
Leah: dat ze niet meer kan spelen, dat ze geen eten krijgt natuurlijk, dat er geen eekhoorns meer zouden zijn en waarschijnlijk dat mijn exvriend ooit weer terug komt
Lucas: dat hij niet meer op zijn rug kan liggen snurken, dat hij niet naast je mag liggen, dat hij niet meer uren zou kunnen snuffelen, dat je Breath van Pink Floyd opzet en met stip op 1: dat hij iedere uitlaatbeurt een groep van de uitlaatservice tegen zou komen!
Lynn: dat ze niet wordt gekroeld, dat ze niet meer zou mogen likken (lik lik lik lik
oh en voor alledrie geldt: dat ze wekelijks naar de trimmer moeten!!
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Dat hij niemand meer heeft om niet naar te luisteren 

- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
Margeeske schreef:Dat hij niemand meer heeft om niet naar te luisteren
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Zo grappig is dat niet altijdplekkie schreef:Margeeske schreef:Dat hij niemand meer heeft om niet naar te luisteren
![]()
![]()

- Maartje
- Zeer actief
Tess heeft twee nachtmerries. De ergste is dat ze eens geen eten zou krijgen. Op de tweede plaats staat het moeten slapen op een koude en harde ondergrond.
Imke heeft wel een aantal nachtmerries. Geen zwemwater meer in mogen, nooit meer met een bal mogen spelen en geen aandacht van mij meer krijgen.
Abby lijkt het verschrikkelijk als er niet meer te spelen is. Als niemand meer met haar mee wil doen en als al het speelgoed, alle stokjes, blaadjes, plasticjes enz. zouden verdwijnen. Ze vindt sneeuw ook maar raar. Alle speelgoed buiten is verdwenen.
Imke heeft wel een aantal nachtmerries. Geen zwemwater meer in mogen, nooit meer met een bal mogen spelen en geen aandacht van mij meer krijgen.
Abby lijkt het verschrikkelijk als er niet meer te spelen is. Als niemand meer met haar mee wil doen en als al het speelgoed, alle stokjes, blaadjes, plasticjes enz. zouden verdwijnen. Ze vindt sneeuw ook maar raar. Alle speelgoed buiten is verdwenen.