Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
penningen kwijt
Moderator: moderatorteam
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: penningen kwijt
Wij hebben 'm bij hondenpenning.net besteld, en hadden 'm binnen 5 dagen in huis.

Iedere dag feest!
-
pepim
- Zeer actief
Jeetje wat lang!Magic schreef:Wij hebben 'm bij hondenpenning.net besteld, en hadden 'm binnen 5 dagen in huis.
-
pepim
- Zeer actief
Ja ik kreeg hem vandaag al binnen, ik had hem hier besteld: Astira
Echt super wat een snelle service
Echt super wat een snelle service
-
yvonne dl
- Zeer actief
Heb jij de reflecterende gekocht?
Ik kan geen andere ontdekkken
Ik kan geen andere ontdekkken
Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
-
pepim
- Zeer actief
Ja die heb ik gekocht. Op de achterkant kun je de naam van je hond en je tel.nr met een waterbestendige marker schrijven en dan moet je er een plastic laag opplakken, zodat hij weerbestendig is.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
buster heeft deze gekregen van sinterklaas
http://www.hondenpenning.net/product.ph ... ea9b811101" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.hondenpenning.net/product.ph ... ea9b811101" onclick="window.open(this.href);return false;

Fenneke en Baloe

-
pepim
- Zeer actief
Dat is ook een mooie Fenneke. Reflecteert die ook en had jij hem ook zo snel binnen?
- gizmo
- Zeer actief
Een hondenpenning is niet alleen handig met oud en nieuwFelix schreef:Valt het op !?pepim schreef:Maar volgens mij maak je gewoon een grapje.![]()
![]()
Nah, ik denk gewoon je hond goed aangelijnt houden, en op een zo'n hond vriendelijke manier door oud & nieuw heen loodsen![]()
En vooral je eigen niet al te drukkig gaan lopen maken om dingen, anders gaat je hond zich eigen ook drukkig lopen maken
Gizmo is ook een keer achter een kat aangerend in een losloop gebied
Was ik ook blij dat hij een penning had en hebben mensen gebeld dat ze hem thuis hadden
Dus gelijk op gehaald

-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Tsja, hier in het park op het hondenveldje kwam ook altijd een bruine labrador weglopertje. Het beste beest was wel grappig, liep van huis weg, plonste in iedere vijver die ze maar tegenkwam, en ging naar het omheinde hondenveld waar ze een echte gangmaakster is (werkelijk, als alle honden het even niet meer zien zitten qua spelen, hupsakee die wegloop madam ertussen, en de boel leeft weer op!). En die heeft ook een penning met een telefoonnnummer om haar nek, echter als je het nummer probeert te bellen, dan wordt er nooit opgenomengizmo schreef:Een hondenpenning is niet alleen handig met oud en nieuwFelix schreef:Valt het op !?pepim schreef:Maar volgens mij maak je gewoon een grapje.![]()
![]()
Nah, ik denk gewoon je hond goed aangelijnt houden, en op een zo'n hond vriendelijke manier door oud & nieuw heen loodsen![]()
En vooral je eigen niet al te drukkig gaan lopen maken om dingen, anders gaat je hond zich eigen ook drukkig lopen maken
Gizmo is ook een keer achter een kat aangerend in een losloop gebied
Was ik ook blij dat hij een penning had en hebben mensen gebeld dat ze hem thuis hadden
Dus gelijk op gehaald
Heb daarom het de beste hond ooit eens aangelijnt om haar thuis af te leveren, en je wilt het geloven of niet, de bazin liep langs, en ze herkende haar eigen hond niet eens!
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
hij reflecteerd niet hij was wel snel binnen zei sinterklaaspepim schreef:Dat is ook een mooie Fenneke. Reflecteert die ook en had jij hem ook zo snel binnen?
Fenneke en Baloe

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Er zat een weekend tussenpepim schreef:Jeetje wat lang!Magic schreef:Wij hebben 'm bij hondenpenning.net besteld, en hadden 'm binnen 5 dagen in huis.Als het goed is heb ik hem morgen, ik post dan nog even en geef de webshop mijn welgemeende waardering.
Donderdag avond besteld, dinsdag in huis.

Iedere dag feest!