Hup hup Fungus, foto's maken en daar plaatsen anders geloof ik noooooooooooiiiiiit dat je een pup hebt

Moderator: moderatorteam
Daar stoor ik me ook aan.Het gaat nergens over.Hoogstens over het halen van het eigen gelijk.Saarah schreef:Dan is het maar irritant. Ik vind het constante gezeik van bepaalde mensen over alles wat Fungus post dan weer irritant.
Bedanktflatcoat schreef:fungus schreef: Ik weet dat buxus giftig is. Ik heb een ganse lijst met giftige planten meegekergen van de fokker. Ike mag dan ook niet alleen in de tuin, zodat ik hem in het oog kan houden. maar zoals gezegd: Ike gebruikt de buxushaag om te springen, niet als aanvullende maaltijdMaar .... beter een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig, het is nl. niet bij iedereen bekend welke planten/struiken giftig zijn voor de hond.
Veel plezier met je pup en de streken e.d. komen vanzelf wel
Kijk, ik vind het ontzettend jammer dat door sommige forumleden ook nu niet op een normale manier met mij "gepraat" kan worden.Marie-Josée schreef:Daar stoor ik me ook aan.Het gaat nergens over.Hoogstens over het halen van het eigen gelijk.Saarah schreef:Dan is het maar irritant. Ik vind het constante gezeik van bepaalde mensen over alles wat Fungus post dan weer irritant.
SorryReny schreef:blablablabla kom nu maar op met die foto's![]()
![]()
![]()
Ik wil Ike ook wel eens zien![]()
Dat zat ik ook net te denken: die jongen heeft helemaal geen pup, want er zijn geen foto'sReny schreef:Mis ik nu foto's van een pup in de fotohoek
![]()
Hup hup Fungus, foto's maken en daar plaatsen anders geloof ik noooooooooooiiiiiit dat je een pup hebt![]()
Suzanne, dat is uw mening. Hij heeft ondertussen zes en een half uur 's nachts alleen geslapen zonder een krimp. En nee, hij heeft ook niet zijn puppyren ondergepist en gekakt.Suzanne123 schreef:Ach ja, de pup bestaat in ieder geval, die is niet verzonnen of bedacht.
Waar ik erg over viel is het nu al zo vreselijk lang alleen laten van het arme dier. Heeft dan niemand je verteld of heb je werkelijk niet begrepen dat je dat niet met uren maar met minuten tegelijk moet opbouwen? Dat je dat dus niet doet in de eerste paar dagen omdat de pup dan nog veel te veel moet wennen aan de nieuwe situatie?
Arm, arm diertje ;-((
Suzanne
Fijn dat het zo goed gaat, Ike klinkt als een heerlijk pupseltje!fungus schreef:Suzanne, dat is uw mening. Hij heeft ondertussen zes en een half uur 's nachts alleen geslapen zonder een krimp. En nee, hij heeft ook niet zijn puppyren ondergepist en gekakt.Suzanne123 schreef:Ach ja, de pup bestaat in ieder geval, die is niet verzonnen of bedacht.
Waar ik erg over viel is het nu al zo vreselijk lang alleen laten van het arme dier. Heeft dan niemand je verteld of heb je werkelijk niet begrepen dat je dat niet met uren maar met minuten tegelijk moet opbouwen? Dat je dat dus niet doet in de eerste paar dagen omdat de pup dan nog veel te veel moet wennen aan de nieuwe situatie?
Arm, arm diertje ;-((
Suzanne
Verder is hij gisteren een uur alleen geweest (de buren ondertussen gevraagd om te luisteren --> zie hoger) en hij heeft geen schreeuw gelaten, noch geblaft. En nee, pupseltje is niet getraumatiseerd. Verder kan ik je zeggen dat Ike alle behalve onder de indruk is van zijn nieuwe situatie. Hij is bovendien heel erg sociaal naar zowel andere honden als mensen. En eigenlijk hoor je hem niet als hij even alleen moet bezig zijn. Eigenlijk heb ik soms heel erg de indruk dat bij mensen zoals jij pups overbeschermd worden.
Bedankt voor de tip. Ik ga in ieder geval een cameraatje zetten en binnenkort beginnen we het alleen zijn op te ouwen.Hanneke2 schreef:Fijn dat het zo goed gaat, Ike klinkt als een heerlijk pupseltje!fungus schreef:Suzanne, dat is uw mening. Hij heeft ondertussen zes en een half uur 's nachts alleen geslapen zonder een krimp. En nee, hij heeft ook niet zijn puppyren ondergepist en gekakt.Suzanne123 schreef:Ach ja, de pup bestaat in ieder geval, die is niet verzonnen of bedacht.
Arm, arm diertje ;-((
Suzanne
Verder is hij gisteren een uur alleen geweest (de buren ondertussen gevraagd om te luisteren --> zie hoger) en hij heeft geen schreeuw gelaten, noch geblaft. En nee, pupseltje is niet getraumatiseerd. Verder kan ik je zeggen dat Ike alle behalve onder de indruk is van zijn nieuwe situatie. Hij is bovendien heel erg sociaal naar zowel andere honden als mensen. En eigenlijk hoor je hem niet als hij even alleen moet bezig zijn. Eigenlijk heb ik soms heel erg de indruk dat bij mensen zoals jij pups overbeschermd worden.
Maar hou er wel rekening mee dat 's nachts alleen blijven iets anders is dan overdag...
Het komt omdat jij dan eerst reageert en Fungus eigenlijk zelf best wel veel reageert.Saarah schreef:Dan is het maar irritant. Ik vind het constante gezeik van bepaalde mensen over alles wat Fungus post dan weer irritant.pepim schreef:Fijn dat je het steeds voor hem opneemt (irritant onderhand wel in mijn ogen, sorry), dan hoeft hij zelf niet te posten.Saarah schreef: Maar Fungus zegt zelf dat hij nog wel enkele terugvallen verwacht, dus hij zal weten dat het niet altijd zo vlot zal blijven gaan hé.
fungus schreef:SorryReny schreef:blablablabla kom nu maar op met die foto's![]()
![]()
![]()
Ik wil Ike ook wel eens zien![]()
![]()
Hier zijn ze dan:
Suzanne123 schreef:Ach ja, de pup bestaat in ieder geval, die is niet verzonnen of bedacht.
Arm, arm diertje ;-((
Suzanne
Tja ik zit nu een hele dag thuis om te studeren, dus ik kom geregeld tussen het studeren door op het forum kijken. En dan kan ik me soms niet inhouden om te reageren.pepim schreef: Het komt omdat jij dan eerst reageert en Fungus eigenlijk zelf best wel veel reageert.
Had je nu na hem gepost was het anders bij me overgekomen.
Het is een ontzettende schat. We liggen elkaar wel goed hoor.LéonieHonden schreef:Wat een vreselijk leuk pupseltje heb je!![]()
En over al dat gezeik, iedereen leert het met vallen en opstaan. Zo te lezen ben je verzot op Ike en heb je veel voor hem over. Geniet van hem, voor je het weet zijn ze weer groot.
Ik zal zeker niet ontkennen dat Ike een heel gemakkelijke is, maar dat is niet enkel zijn verdienste. Ik ben er heel veel mee bezig. Maar ik kan me best voorstellen dat er veeeeeeeel moeilijkere honden bestaan waar ik het moeilijker mee zou hebben. Ik ga er echter van uit dat als je genoeg tijd steekt in hem/haar er altijd wel iets van te maken valt.Machie schreef:In jullie geval vind je het overdreven, maar het had ook daadwerkelijk zo kunnen verlopen hoor
Fijn dat het zo goed gaat! En wat een schatje is het zeg
Ik ben er echt apetrots opranetje schreef:Fijn dat het zo goed gaat![]()
Leuk hondje zo te zien aan de foto's, daar zal je zeker trots op zijn.
Voel je je met vrouw eenzaam?fungus schreef:Ik ben er echt apetrots opranetje schreef:Fijn dat het zo goed gaat![]()
Leuk hondje zo te zien aan de foto's, daar zal je zeker trots op zijn.. Echt waar: Ike is het 2e beste (na mijn vrouw) wat me in mijn leven is overkomen. Ik voel me niet meer eenzaam als ik alleen ben en ben veel buiten. Zalig toch?
Aangezien vrouwlief veel late uren moet werken soms wel, ja. Ik ben nooit gewoon geweest om alleen te zijn en vind het absoluut niet leuk. Ik ben deel van een drieling en ben tot over een jaar of 5 NOOIT alleen geweest (enkel als ik het zelf wou). Vanaf het moment dat we verhuisden kregen we minder bezoek, omdat ik wat verder van mijn vrienden woon.LéonieHonden schreef:Voel je je met vrouw eenzaam?fungus schreef:Ik ben er echt apetrots opranetje schreef:Fijn dat het zo goed gaat![]()
Leuk hondje zo te zien aan de foto's, daar zal je zeker trots op zijn.. Echt waar: Ike is het 2e beste (na mijn vrouw) wat me in mijn leven is overkomen. Ik voel me niet meer eenzaam als ik alleen ben en ben veel buiten. Zalig toch?