Roan is thuis ingeslapen, lekker zn eigen vertrouwde omgeving en niks geen stress want bij dierenarts was stress voor hem
Ik heb Elena er toen bij gelaten, want die 2 waren echt 4 pootjes op 1 buik en zo kon ze zien wat er met m gebeurde.
Nou dat doe ik dus echt nooit meer, wat was dat een drama . Kan er nu 2,5 jaar later nog niet goed over praten.
Eerst ging Elena voor de da staan, zo van jij gaat niet naar hem toe.
Ik zat bij Roan op de grond, zn koppie bij me op schoot zoals we altijd saampjes op de grond zaten.
Mn broertje aan de ene kant, mn ma aan de andere kant.
Mn pa heeft er niet bij gezeten die was te druk met Elena bij de da weg te houden.
In principe was hij zo weg, nadat hij was overleden en de da weg was mocht Elena erbij.
Ze snuffelde even , draaide zich om en ging spelen.
We hebben afscheid van Roan genomen en een kwartiertje later kwam het vrouwtje van t dierencrematorium om Roan op te halen.
Niets aan de hand, Elena vond die mevrouw wel leuk.
Alle formaliteiten afgehandeld en ze haalt de brancard om Roan mee te nemen.
Op dat moment verandert Elena, ze begint zenuwachtig te drentelen van mij naar Roan en weer terug.
Heb nog geholpen om Roan op de brancard te leggen, heb m een laatste kusje gegeven en toen nam die vrouw hem met mn vader mee naar haar auto.
En toen raakte Elena volledig in paniek, ze zou bijna door t dubbel glas naar buiten zijn gevlogen.
Alsof ze toen pas begreep dat hij nooit meer terug zou komen
2 wkn heeft ze niet gegeten, daarna toch zeker een half jaar heel slecht.
Ze was heel down, niets kon haar vrolijk maken.
Zelfs op de training zag je dat ze niet lekker in dr vel zat.
Ze heeft m ook lang lopen zoeken als ik bij mn ouders was met haar.
Ze gaat ook graag naar mn ouders toe, maar zodra ik weg ga word ze onrustig. Dat heeft ze voor Roan zijn dood nooit gehad.
1,5 jaar heeft het geduurd voor ze weer de oude was.Heb ook heel lang zn naam niet kunnen noemen want dan ging ze lopen zoeken.
Heb echt nooit geweten dat het zo'n impact op die hond zou hebben, had ik dat wel geweten had ik haar er nooit bij gelaten