Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Plakvoetjes lijken me een ondersoort van de Wimpergecko. Maar het is lastig te zeggen, post anders eens een foto op een reptielenforum, dan weet je het zeker. Leuke beestjes
Jinx schreef:Plakvoetjes lijken me een ondersoort van de Wimpergecko. Maar het is lastig te zeggen, post anders eens een foto op een reptielenforum, dan weet je het zeker. Leuke beestjes
Reptielenforum? Kan je er een aanbevelen? Ik vind het steeds leuker worden ik heb gisteren kleine krekeltjes gekocht, ze zijn uren bezig ze te vangen, geweldig ik heb het alleen niet zo op die vieze vette rupsen die ze ook eten :N:
Leuk hoor, ik vond op school het vak reptielen ook altijd erg leuk (MAS dierverzorging)
Minder vond ik dat die krekel ed weleens ontsnappen en uiteindelijk door dat hele lokaal rondzwierven :N:
Het went Tiny die bak staat vlakbij de eetkamertafel. Als wij gaan eten, klimt het hele gemeuk op de boomstammetjes om met één oog op ons bord te loeren
Het went Tiny die bak staat vlakbij de eetkamertafel. Als wij gaan eten, klimt het hele gemeuk op de boomstammetjes om met één oog op ons bord te loeren
dat zou ik dan wel weer heel grappig vinden. Maar dat voeren....brrr
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010