Ik zou een goede hondentraining/cursus gaan volgen. Dit is leuk voor zowel hond als baas en met name de baas leert enorm veel (ook over lichaamstaal). Succes ermee.Margeeske schreef:Nee, er komt niet meer bloed uit. Het gekeken naar zijn gebit, dat is het in ieder geval niet. Kan verder geen wondjes vinden dus ga nu met keukenrol en lauw water even hals e.d. schoonmaken. Ben al naar het huis van de lab toegelopen om te vragen of hij iets heeft (daar ging de eigenares niet van uit direct na het ongeval) maar ze was nog niet thuis. Vast wandelen met de hond![]()
En ja, waar jullie het over hebben, lichaamstaal, ben ik mee bezig. Ik heb niemand in de buurt die me dat kan leren. Geen familie en geen kennissen of wat dan ook. Zoek wel naar informatie, maar heel veel sites zeggen wat anders.. En sommige sites zien er totaal niet betrouwbaar uit. En tot voorheen gaat het prima met Beau los, alleen hij moet niet een nóg dominantere reu tegenkomen inderdaad. Want dan gaat het fout.. Alleen ik herken niet eens dominantieAls ik er zo over nadenk heb ik echt nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange weg te gaan voordat ik eindelijk een stabiele roedelleider kan zijn... Ik ben nog lang niet 'uit-ge-hond' of iets dergelijks, maar jeetje, begin me wel zorgen te maken dat ik nooit een goede hondenbaas kan zijn
En daar komt de drama queen weer
Groet,
Marco