Vandaag naar Hodes geweest (heel fijn om half 9 naar Arnhem in dit weer

).
Daar zagen ze meteen haar probleem. Na een lang gesprek heeft hij een brace gepast om voor ons een beetje te laten zien hoe het nou werkt en hoe het zit. Wat bleek, de brace paste perfect! Dus geen wachten, maar we konden dus meteen de brace meenemen. En toen Cujo ermee ging lopen gaf dat meteen de doorslag dat we het moesten doen. Eerst ging ze met haar achterpoten heel wijd staan

, maar even daarna ging ze toch lopen. Eerst heel voorzichtig, toen wat meer tempo en later begon ze te rennen

Ze vind het heel gewoon dat het om haar heen zit en het is net of deze al voor haar gemaakt was! Dus vandaag mocht ze even mee rennen met de rest en ik zag mijn meisje helemaal opbloeien. Wel afgekapt, want ik wil het langzaam opbouwen. Daarna sprong ze zonder moeite de auto in en had geen last van haar knie!! (helaas wel van haar rechter voorpoot daar zit behoorlijk wat artrose in haar pols). Maar ik ben al heel blij dat ze de brace accepteert en dat ze weer gewoon kon rennen.
Dus tot nu toe gaat het goed!
Verder super vriendelijke mensen bij Hodes die echt weten waar ze het over hebben en echt feeling hebben met honden
Als het goed is krijg ik vanavond wat foto's van ze die ze gemaakt hebben en zal ze dan plaatsen.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..