Hij ging er als een dolle achteraan dus ik was hem even kwijt.
Pakweg 10 minuten later komt ie weer aanlopen en er was niks aan hem te zien, hij mankte niet, niks..(hij zat ws nog vol van de adrenaline, dus pijn voelt hij dan niet
Afijn, we waren thuis en dan gaan ze weer lekker liggen pitten.
Ik zat inmiddels even achter de computer en ineens komt Jakko heel bedrukt naar me toe lopen, zacht piepend.
Dat is écht niks voor hem, het is best een harde wat dat betreft, dus ik wist meteen dat er iets met hem was.
Hij trok behoorlijk met z'n rechter achterpoot.
Ik belde de da, alles zat vol in Gemert dus is mark met hem naar Beek en Donk gereden.
Daar is hij onderzocht, ze heeft hem heel goed bevoeld/strekte zijn achterpoten, meneer gaf geen kik.(typisch RR
Ze voelde wel een verdikking bij zijn rechterachterpoot, gelukkig was er niks gebroken oid.
Hij heeft een grote opdonder gehad aan zijn kruisbanden, ws enorm opgerekt en verdraaid
Hij heeft een injectie gehad tegen de pijn en ik heb 2 potten Rymadil meegekregen om de pijn te verzachten.
Ook mag hij de aankomende twee weken absoluut niet los, hij moet lijn rust houden.
Dat word nog wat, los lopen is zijn lust en leven maar het is maar voor 2 weekjes.
Arm menneke, niet leuk om je hond met pijn te zien.
Hopelijk is hij vlug weer de oude, vetrouwde Jakko.