Bedankt allemaal

Zo te lezen zijn jullie allemaal even erg als ik.
En ik weet wel dat wij ook niet altijd gezond eten en dat een snackje moet kunnen, maar ik wilde het toch even vragen voor de zekerheid.
Grappig trouwens om te lezen dat er wel meer honden gek op pannekoeken zijn.
Zij zit ook altijd hoopvol te wachten als ik pannekoeken aan het bakken ben en wat leuk om te lezen dat er meer mensen zijn, die speciaal voor hun hond bakken!
Mijn kinderen weten dat ze iig iets 'moet' krijgen, desnoods de eerste mislukte (al mislukt die tegenwoordig niet echt meer) of een andere of een heel klein zielig pannekoekje van het laatste restje beslag. Het gaat tenslotte ook om het idee, toch?
Inge O schreef:tuurlijk wel, je gaat haar niet dit gaan voeren toch

?

Nee dat niet, maar ze zou er geen nee tegen zeggen integendeel!
Ik heb haar weleens een pannekoek en wat smuldier tegelijk gegeven en ze at als eerste de pannekoek
En SannePP bedankt voor je recept, ik zal het eens proberen.
@Sjalot Ja ik weet ze heeft het niet echt nodig, maar als je haar blikken zou zien, begrijp je vast wel dat ik haar soms een pannekoekje geef
Ze is overigens echt een vuilnisvat. Door de grote hoeveelheden sneeuw in de tuin combineer ik het e.e.a. Dus pedaalemmer geleegd en buiten op verhoging gezet. Plastic ook buiten gezet om in het tuinhuisje te zetten en wat afval voor de groene bak, waar nog een stukje uien/kaas stokbrood in lag. Het was maar een paar minuutjes geparkeerd en het lag hoog, maar blijkbaar niet hoog genoeg en als ze de kans krijgt en er is wat brood op de grond gevallen door de vogeltjes is het ook weg.