ik was vorige week al naar de DA geweest, Thica was loops geweest en ineens begon ze weer behoorlijk te vloeien ( "gewoon"bloed") en had ze pijn, ik vertrouwde het niet.
de Da heeft gevoeld, vond het gewoon soepel voelen, ja zal wel wat geirriteerd zijn, maar verder niks ernstigs.. tja pijnstiller en AB mee.
de 24 uur daarna, merkte ik dat de pijnstiller goed werkte, ze was rustiger, sliep lekker. de dag erna, begon de pijn toch af en toe weer te komen, vloeien ging ook door.
vandaag vertrouwde ik het dus echt voor geen meter meer en ben naar de DA gegaan. gelukkig een doortastende DA, die ook zei: kunnen bloedonderzoek doen, echo ( moest dan op een andere locatie) maar daar gaat tijd overheen, we kunnen haar ook vandaag nog open maken. nou graag! ( nah ja)
dus haar om 18.15 weggebracht, daar aangekomen, was de DA heel duidelijk en realistisch, dat het vermoeden dus haar baarmoeder was, maar het kon ook iets anders zijn, iets ernstigs en dat ze wellicht wel eens niet meer wakker werd

tuurlijk weet je dat in je achterhoofd, maar bij het verlaten van de praktijk, brak ik, dus gauw suus bellen om te huilen.
bij mijn moeder gewacht daarna en pffffffff dan duurt 1,5 uur lang hoor... zo lang zijn ze ook met haar bezig geweest, met dus het bericht, dat het kantje boord was.
tja en nu? afwachten hoe ze verder opknapt, ze is nog niet helemaal wakker en bij, hoeft ook niet, maar beetje eng voelt het natuurlijk wel.
en dan ook verder hopen dat er geen ander complicaties bij komen.
ik heb een foto van de baarmoeder gemaakt, die komt als het goed is, er zo ook nog op...
bedankt voor jullie duimen, we hebben ze nog ff nodig.