's Avonds laat nam ik hem mee naar boven (hij slaapt in mijn bed). Toen deed hij raar; wilde niet gaan liggen, zat raar te kuchen maar het leek alsof hij geen kracht had om door te hoesten.. Hij had geen koorts (temperatuur gemeten). Hij zag er uit alsof hij zwaar beroerd was. Het zat me helemaal niet lekker, ik was erg ongerust. Ik heb me weer aangekleed, heb Mirto meegenomen naar beneden en hem in de mand gelegd met een dekentje en ben diverse nummers gaan opzoeken (dierenambulance en spoeddierenarts). Ondertussen bleek hij in slaap gevallen te zijn. Het was inmiddels nacht en dan vind ik het best moeilijk wat te doen. Ik wil ook niet voor niets bellen op zo'n moment. Dus ik ben opgebleven om hem in de gaten te houden (was bang om te gaan slapen, dat er iets zou gebeuren). Na een paar uur sliep hij nog rustig en ben ik nog een paar uurtjes gaan slapen naast hem.
's Ochtends verbaasde hij me door Dante heel enthousiast te begroeten (die was wel boven blijven slapen
De DA hoorde wel wat rare geluiden bij het onderzoek, dus er werden longfoto's gemaakt. En toen bleek dat er sprake was van een pneumonie verspreid over beide longen
Ik moest hem maar zo weinig mogelijk laten inspannen. Yeah, right
Nou ja, beter zo dan dat hij als een ziek vogeltje in een hoekje ligt natuurlijk!
Ik vind het al ellendig genoeg zo'n kleine pruts die ziek is