Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sam
Moderator: moderatorteam
- natascha26
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler & Kangal
- Aantal honden: 2
Re: Sam
Jeetje zeg wat heeft dat mannetje allemaal al niet mee hoeven maken zeg!
Ik hoop dat nu hij weer thuis komt dat het weer snel beter met hem gaat.
Het is inderdaad wel heel mooi om te horen dat het asiel in ieder geval al meedenkt.
Met de voorbereidingen die er getroffen zijn bij jullie thuis zal alles vast wel goed komen.
Heel veel succes in ieder geval!!
Groejes Natascha
Ik hoop dat nu hij weer thuis komt dat het weer snel beter met hem gaat.
Het is inderdaad wel heel mooi om te horen dat het asiel in ieder geval al meedenkt.
Met de voorbereidingen die er getroffen zijn bij jullie thuis zal alles vast wel goed komen.
Heel veel succes in ieder geval!!
Groejes Natascha
- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Job
- Zeer actief
de dooi moet snel inzetten zodat Sam veilig opgehaald kan worden!
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- madred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en RSH
Ik heb even op de site gekeken en.... wat een verhaal
Hoe heb je 'm eigenlijk herkend, want er staat geen foto bij (trouwens ook niet dat hij gereserveerd is)?
Hoe heb je 'm eigenlijk herkend, want er staat geen foto bij (trouwens ook niet dat hij gereserveerd is)?

Happy en Lemmi
- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
Heb net nog even gebeld, hij is lekker relaxed nu,tevreden....donderdag gaat het niet worden, manlief heeft eigen zaak(autoruiten) en dat loopt storm, dag vrij ingetrokken
.
Dus maar afgesproken dat het zondag na de Kerst wordt,ik baal er van....iemand behoefte om mee te gaan? Tis ruim 2,5 uur rijden, dat trek ik niet alleen, buiten het feit dat ik een schijthaas ben met sneeuw en ellende op de weg.
Tja, hoe weet je dat het het je hond is....naam klopte , geboortedatum en kleur, en je onderbuikgevoel....dan ga je bellen met zijn chipnr en NHSB nr en kom je erachter dat het echt zo is....
Dus maar afgesproken dat het zondag na de Kerst wordt,ik baal er van....iemand behoefte om mee te gaan? Tis ruim 2,5 uur rijden, dat trek ik niet alleen, buiten het feit dat ik een schijthaas ben met sneeuw en ellende op de weg.
Tja, hoe weet je dat het het je hond is....naam klopte , geboortedatum en kleur, en je onderbuikgevoel....dan ga je bellen met zijn chipnr en NHSB nr en kom je erachter dat het echt zo is....

-
Job
- Zeer actief
Fijn dat Sam zich alvast goed voelt,Ellepel schreef:Heb net nog even gebeld, hij is lekker relaxed nu,tevreden....donderdag gaat het niet worden, manlief heeft eigen zaak(autoruiten) en dat loopt storm, dag vrij ingetrokken.
balen dat je hem niet eerder op kan halen,
Marion woont bij jou in de buurt en vindt auto rijden geen probleem,
misschien haar heel lief vragen?
Maken jullie hier een koffiestop.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
Jeetje zeg hoe is het mogelijk dat je net nú op zo'n site terecht komt, noem het intuïtie of telepathie? Misschien herkent Sam je nog omdat hij toch al langer bij je is geweest dan de andere pups. Ik ga duimen dat het weer gauw beter wordt. Het sneeuwt hier :M: nooit en nu is het totaly shit op de weg. Jammer dat ik niet bij je in de buurt woon want ik was zo meegegaan hoor, ik ben niet bang op de weg. Ik hoop dat er nog iemand vóór de kerst met je mee wil gaan.
met dank aan Twinkel
- Ellepel
- Zeer actief
Re: Sam UPDATE 27-12 IS THUIS!!!!

Sam is thuis!!
Vandaag een lange, hele lange rit gemaakt...vriendin en schoonzus gingen mee,koffie broodjes het leek wel feest
Bij het asiel aangekomen hadden ze zoiets van joh, die doet het echt...effe drie uur rijden om je hond op te halen! Natuurlijk, dat is je verantwoording als fokker vind ik...Sam, al vijf jaar niet gezien, herkende mijn puppie roepje, was even helemaal overdonderd, ik heb even tien minuutjes alleen met hem doorgebracht en hij kroop zowat in mijn jas....dikke tranen en ik heb m wat beloofd.
Samen in de auto, lekker op schoot, kroelen, naar buiten kijken, dikke zucht af en toe....even eruit voor een peukie en een plas, helemaal gezellig samen.
Thuis aangekomen liep mijn man eerst met alle honden voorop naar het weiland, Ot de reu maar even met een muilkorfje om maar hij vond Sam een teef en wou hem dekken...ach gezamenlijk je poot optillen verbroedert.Perla de jongste baalde, zou effe lekker hapsnap doen maar werd gecorrigeerd door de rest van de meute, zelfcorrigerend gedrag heet dat...ik hoefde alleen maar de riempjes vast te houden.Lekker gegeten allemaal, Sam eet lekker, schrokt niet, rolde zich op in zijn bench....ligt nu samen met Ot an mijn voeten te slapen.
Sam zou niet met kinderen kunnen,nou mijn dochter is acht en een mini godje...ze loopt dan ook met een doos koekies
Sam is weer thuis!

-
Job
- Zeer actief
Ik hoop zo dat Sam goed in de groep past!!!!
Welkom thuis Sam!
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Pechvogeltje is ineens een geluksvogeltje
Hoop dat het zo goed blijft gaan, ook als hij helemaal gesetteld is en misschien een beetje een grote mond krijgt
Hoop dat het zo goed blijft gaan, ook als hij helemaal gesetteld is en misschien een beetje een grote mond krijgt
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- tootjeko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugese Podengo medio en Jack Hussel
Poehee, lees het hele verhaal nu pas en gelijk dus ook de goede afloop
Tranen biggelen over mijn wangen.
Gaat helemaal goed komen met Sam!!
Tranen biggelen over mijn wangen.
Gaat helemaal goed komen met Sam!!

- Ellepel
- Zeer actief
Hij zal allicht wel eens terugkomen met een grote mond, maarwat ik tot dusver gezien heb, ook al in een beetje stress situaties zeg maar, valtreuze mee.Eerklijk naar andere honden, niet overdreven dominant, heeft een hekel ana staart en poten trekken(kinderen geplaagd
),laat die trouwqens wel zachtjes borstelen, geen voernijd, kent best wat commando's, laat zich netjes aanlijnen, in zijn mond en oren kijken,wolfsklauwtje geknipt wat erg scherp was, geen probleem...
Den k dat ie gewoon verschrikkelijk de weg kwijt is geweest na alle avonturen, hb de helft van zijn verhalen gehoord maar die vergeten we gewoon lekker, beginnen met een verse nieuwe lei.
Hij is alleen mega te dik, absoluut geen conditie of spieren...mag wel 5 tot 6 kilo afvallen!
Den k dat ie gewoon verschrikkelijk de weg kwijt is geweest na alle avonturen, hb de helft van zijn verhalen gehoord maar die vergeten we gewoon lekker, beginnen met een verse nieuwe lei.
Hij is alleen mega te dik, absoluut geen conditie of spieren...mag wel 5 tot 6 kilo afvallen!

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Wat een verhaal!Sam heeft geluk dat hij door deze fokster gefokt is hoor!

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Dat hoor je toch wel vaak, 'hij heeft gebeten', 'hij kan niet met kinderen', 'hij is dominant' enz. Allemaal smoesjes, of de hond was een keer in het nauw gedreven
Veel geluk met Sam, ik vind hem trouwens schattig, met z'n witte koppie
Veel geluk met Sam, ik vind hem trouwens schattig, met z'n witte koppie
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."