Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nog steeds honger
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
nog steeds honger
Ik ben Bedan weer aan het vetmesten. Hij krijgt nu ongeveer 1800 gram per dag. Meneer heeft net ongeveer 1800 gram eendenruggen op en heeft nog honger. Hij weegt nu ongeveer 23 kilo. Gisteren was hij na 3,5 zalmkop wel redelijk vol. Zou ik nog meer moeten gaan geven?

- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: nog steeds honger
Saba heeft ook een tijd super veel honger gehad, ik heb toen sperzibonen erbij gegeven als vulling, maar zij was ook iets te dik.
Misschien ruggen halveren en een goede kvv erbij doen, want nu heeft ie gister veel bot gehad met de zalmkoppen en vandaag weer.
Misschien ruggen halveren en een goede kvv erbij doen, want nu heeft ie gister veel bot gehad met de zalmkoppen en vandaag weer.

http://www.Adebowale.nl
-
kiki78
- Zeer actief
Bedan is niks te dik, ik wil er graag wat vlees opkrijgen. Zijn ontlasting was mooi, iets te hard maar vandaag staat pens op het menu.*Evie* schreef:Saba heeft ook een tijd super veel honger gehad, ik heb toen sperzibonen erbij gegeven als vulling, maar zij was ook iets te dik.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Hoe oud is hij?
Luca is bijna 5 maanden en die heeft sommige dagen ook veel en veel meer honger dan andere dagen. Hij groeit nog dus als hij honger heeft krijgt hij ook gewoon nog wat extra's
Luca is bijna 5 maanden en die heeft sommige dagen ook veel en veel meer honger dan andere dagen. Hij groeit nog dus als hij honger heeft krijgt hij ook gewoon nog wat extra's
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Bedan is erg actief dus op zich is het niet gek dat hij honger houdt,maar ik zou wat kvv erbij gaan geven.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
kiki78
- Zeer actief
Bedan is nu 1 jaar en een bodemloze put wat eten betreftMachie schreef:Hoe oud is hij?

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Als hij toch niet te dik is, kun je hem denk ik wel wat meer voeren. Voeren gebeurt toch op t oog?
T is natuurlijk een puber met heel veel energie
T is natuurlijk een puber met heel veel energie
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Op die leeftijd was Luka ook een bodemloze putkiki78 schreef:Bedan is nu 1 jaar en een bodemloze put wat eten betreftMachie schreef:Hoe oud is hij?

-
Job
- Zeer actief
ik begrijp dat je alleen vers wilt voeren?
Zo niet dan zijn puppybrokken een goed middeltje om het gewicht er bij te krijgen
(af en toe een handje tussendoor).
Mocht je vers willen geven, mijn slachter heeft een lamsmix die bestaat uit vet, long en pens.
Zou ik nooit als volledige maaltijd geven,
maar als extra maaltijd om ze wat dikker te krijgen wel.
1 euro p kg, dus voor de prijs hoef je het niet te laten!
Zo niet dan zijn puppybrokken een goed middeltje om het gewicht er bij te krijgen
(af en toe een handje tussendoor).
Mocht je vers willen geven, mijn slachter heeft een lamsmix die bestaat uit vet, long en pens.
Zou ik nooit als volledige maaltijd geven,
maar als extra maaltijd om ze wat dikker te krijgen wel.
1 euro p kg, dus voor de prijs hoef je het niet te laten!
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- Ceseman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Zwitserse Witte herders
Misschien wat vetter vlees, zoals lam en geit. Schapenvet, in brokken of vloeibaar, is ook een optie. En pasta, bv. gekookte macaroni, spaghetti, enz.
Ik merk bij mijn honden ook ( 6 en 4 jaar) dat ze na bepaalde maaltijden nog honger hebben, als ik ze dan een volgende dag geitenvlees geef, zitten ze echt vol.
Ik merk bij mijn honden ook ( 6 en 4 jaar) dat ze na bepaalde maaltijden nog honger hebben, als ik ze dan een volgende dag geitenvlees geef, zitten ze echt vol.
-
kiki78
- Zeer actief
Bedan vind pasta geen hondeneten, brood is eigenlijk het enige menseneten wat hij eetbaar vind. Groente eet hij ook niet. Fruit is wel een lekker tussendoortje.Ceseman schreef:Misschien wat vetter vlees, zoals lam en geit. Schapenvet, in brokken of vloeibaar, is ook een optie. En pasta, bv. gekookte macaroni, spaghetti, enz.
Vandaag zat hij na een kilo pens en 3 konijnen voorpoten wel vol.