Ik zie er wel tegenop, want Cujo is nogal een zeur met vreemde dingen aan haar lijf
as dinsdag de eerste afspraak voor het aanmeten en ik hoop maar dat het allemaal gaat lukken....
Moderator: moderatorteam
christo schreef:Ik duim voor je. Wat zijn de kosten van zo'n brace? Ik heb er voor Aidan ook wel eens aan zitten denken.
Ja ik moet echt overtuigd worden geloof ikchrico schreef:Tuurlijk gaat dat lukken, ben er van overtuigdnu jij nog
Inge O schreef:ben benieuwd naar je ervaringen over een poosje.
asani schreef:Ik ken iemand met een ridgeback die sinds een tijdje een brace heeft voor haar elleboog en die is er zeer over te spreken.
Zij is bij Arjan Hodes geweest http://www.hodes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop ook echt dat het helpt voor haar. Ik had eigenlijk nog hoop toen ik bij de holist kwam, maar ook daar werd gezegd, niet opereren.... Het is wel zo dat als de brace niet voldoende steun geeft ik toch weer ga nadenken over een operatie.Hutsje schreef:wat jammer dat ze niet geopereerd kan worden. ik duim heel hard dat dit goed helpt.

jeanine schreef:ik heb voor senna een polsbrace laten maken bij een humane bracenmaker.
via de second opinion dierenarts in tilburg doorgestuurd, ze maakte daar vaker braces voor oa politie honden.
deze kwam op 200 euro, 1x heen om een mal te laten maken, daarna om te passen en een beetje bijwerken.
hij heeft hem gelukkig nog niet nodig gehad.
vindt hodes erg duur.
ik zal er eentje maken en dan mail ik hem evenDemi schreef:jeanine schreef:ik heb voor senna een polsbrace laten maken bij een humane bracenmaker.
via de second opinion dierenarts in tilburg doorgestuurd, ze maakte daar vaker braces voor oa politie honden.
deze kwam op 200 euro, 1x heen om een mal te laten maken, daarna om te passen en een beetje bijwerken.
vindt hodes erg duur.
heb je misschien een foto van die brace?

jeanine schreef:ik zal er eentje maken en dan mail ik hem evenDemi schreef:jeanine schreef:ik heb voor senna een polsbrace laten maken bij een humane bracenmaker.
vindt hodes erg duur.
heb je misschien een foto van die brace?
jeanine schreef:heb je de foto's ontvangen?

Marjoleine schreef:Ik heb het vast gemist, maar waarom is een operatie niet zinvol?
En andersom ook nietInge O schreef:het is niet gezegd dat die orthopeed die wel wil opereren ook een betere is.....Demi schreef:Ik ben wel van mening dat als de brace niet werkt ik toch ga zoeken naar een goede orthopeed die wel wil opereren..
Ik zou ook meteen opereren. Deze artrose is toch ook grotendeels gekomen omdat er niet meteen geopereerd is?Marjoleine schreef:En andersom ook nietInge O schreef:het is niet gezegd dat die orthopeed die wel wil opereren ook een betere is.....Demi schreef:Ik ben wel van mening dat als de brace niet werkt ik toch ga zoeken naar een goede orthopeed die wel wil opereren..
Er zullen verschillende meningen zijn over wat je waartegen moet of wilt of kunt afwegen, lijkt me.
Een gescheurde meniscus niet opereren snap ik persoonlijk niet.
Voor zover ik weet is hoe sneller hoe minder arthrosevorming![]()
Ja, óók als dat er al zit.
Dat begreep ik ook,en het gaat tegen alle principes in naar mijn idee.MARC_S schreef:Ik zou ook meteen opereren. Deze artrose is toch ook grotendeels gekomen omdat er niet meteen geopereerd is?![]()
Ik ben niet zo van de holistische dierenartsen persoonlijk. Maargoed, ik begrijp dat een gewone DA en een orthopeed dit ook gezegd hebben?
Paar weken. Ze heeft meer last van haar knie, volgens mij niet meer van haar artrose. Ze zet haar poot naar buiten neer om haar knie te ontlasten, dat deed ze daarvoor nooit. Cujo is heel hard gevallen een paar weken terug en sindsdien heeft ze dus meer last.Inge O schreef:maar heeft ze sinds het meniscusletsel duidelijk meer last? hoelang heeft ze die gescheurde meniscus al?