Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
half afgeknalt rotje gegeten
Moderator: moderatorteam
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
half afgeknalt rotje gegeten
ik weet het niet zeker want het ging zo snel
maar ik ben bang dat lima een half rotje die afgeknalt is heeft opgegeten..
weet iemand of dat kwaad kan?
maar ik ben bang dat lima een half rotje die afgeknalt is heeft opgegeten..
weet iemand of dat kwaad kan?

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
-
miekmiek
Re: half afgeknalt rotje gegeten
ik zou er de DA wel voor bellen.
- Limanade
- Zeer actief
gebeld en ze zegt dat ik ontbijtkoek moet geven?
maar het ging om een kartonnen dingetje.. maakte me meer zorgen om het eventuele kruid wat er in zat.. wat wel verbrand is maar ja..
maar het ging om een kartonnen dingetje.. maakte me meer zorgen om het eventuele kruid wat er in zat.. wat wel verbrand is maar ja..

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik denk eerlijk gezegd dat het op zich weinig kwaad kan;Max is gek op die kartonnetjes en eet ze ook op als hij de kans krijgt.Hij heeft er nog nooit problemen door gekregen.Anne Panne schreef:gebeld en ze zegt dat ik ontbijtkoek moet geven?![]()

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dat kan weer reageren met eventuele kruitrestenJinx schreef:Dan even een schep zout geven misschien?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Zout mag toch niet?
Ik denk trouwens niet dat het kwaad kan, hoor.
Ik denk trouwens niet dat het kwaad kan, hoor.
-
S@ndr@
- Zeer actief
norit, ik weet niet hoor hoe snel die maag van slag is, maar het zal me hier ook nog wel gebeuren denk ik, en ik zou norit en/ of een klein beetje ontbijtkoek geven
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Inderdaad, ontbijtkoek voeren! Dan gaat dat namelijk de ontbijtkoek om alle dingen zitten en dan verteert het beter. Moesten wij ook doen toen Beau een tandenstoker had gegeten (met metaal erin). Denk niet dat het heel veel kwaad kan, maar je weet maar nooit.. Het zekere voor het onzekere zegmaar 

- Limanade
- Zeer actief
heb geen ontbijtkoek in huis.. iets wat ik normaal wel altijd heb..
heb der gewoon haar voer gegeven en voor de rest merk ik niks aan haar..
maar ik heb altijd begrepen dat ontbijtkoek iets is voor scherpe voorwerken..
heb der gewoon haar voer gegeven en voor de rest merk ik niks aan haar..
maar ik heb altijd begrepen dat ontbijtkoek iets is voor scherpe voorwerken..

-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Als het alleen maar een kartonnetje is, dan zou ik me niet al te druk maken. Dat komt er wel weer via de natuurlijke weg naar buiten. 
Maar aangezien het vuurwerk betreft, dan praat je al gauw over metalen e.d. die in dat kruit verwerkt zitten. En dan is zoals die DA al zei ontbijtkoek geven een goede optie, die absorbeert die handel prima, en komt het alsnog via de natuurlijke weg naar buiten
En je kunt zout prima mixen met buskruit -> iets wat er in een rotje zit, zonder dat het welke reactie dan ook teweeg brengt
Maar aangezien het vuurwerk betreft, dan praat je al gauw over metalen e.d. die in dat kruit verwerkt zitten. En dan is zoals die DA al zei ontbijtkoek geven een goede optie, die absorbeert die handel prima, en komt het alsnog via de natuurlijke weg naar buiten
En je kunt zout prima mixen met buskruit -> iets wat er in een rotje zit, zonder dat het welke reactie dan ook teweeg brengt
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Een verse boterham geven kan ook.Felix schreef:Als het alleen maar een kartonnetje is, dan zou ik me niet al te druk maken. Dat komt er wel weer via de natuurlijke weg naar buiten.
Best mogelijk dat je het prima kunt mixen, maar zout geven om te braken is niet aan te raden volgens de laatste inzichten.Felix schreef:En je kunt zout prima mixen met buskruit -> iets wat er in een rotje zit, zonder dat het welke reactie dan ook teweeg brengt
http://www.hondenforum.nl/plaza/medisch ... hilit=zout" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat laatste is een iets andere insteek, dan het mixen van zout met een springstof, al zijn er natuurlijk springstoffen te verzinnen die wel gaan reageren met zoutkristallenranetje schreef:Een verse boterham geven kan ook.Felix schreef:Als het alleen maar een kartonnetje is, dan zou ik me niet al te druk maken. Dat komt er wel weer via de natuurlijke weg naar buiten.
Best mogelijk dat je het prima kunt mixen, maar zout geven om te braken is niet aan te raden volgens de laatste inzichten.Felix schreef:En je kunt zout prima mixen met buskruit -> iets wat er in een rotje zit, zonder dat het welke reactie dan ook teweeg brengt
http://www.hondenforum.nl/plaza/medisch ... hilit=zout" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lin&Noa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.
Als ze wegrent als een gillende keukenmeid is er wat aan de hand... Tot die tijd zou ik mij geen zorgen maken.

-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Neuh .. Al moet je er dan wel ff een filmpje ervan maken ofzo!Lin&Noa schreef:Als ze wegrent als een gillende keukenmeid is er wat aan de hand... Tot die tijd zou ik mij geen zorgen maken.
Maar de meeste rotjes e.d. die je koopt heden ten dagen. Dat is zowat 80% een chinese krant
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
In de rubriek medisch is het zinvol om dat wel even te vermelden, ook al is het een andere insteekFelix schreef:Dat laatste is een iets andere insteek, dan het mixen van zout met een springstof, al zijn er natuurlijk springstoffen te verzinnen die wel gaan reageren met zoutkristallenranetje schreef:Best mogelijk dat je het prima kunt mixen, maar zout geven om te braken is niet aan te raden volgens de laatste inzichten.Felix schreef:En je kunt zout prima mixen met buskruit -> iets wat er in een rotje zit, zonder dat het welke reactie dan ook teweeg brengt