Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
uit bek stinken
Moderator: moderatorteam
- Argos
- Actief
- Mijn ras(sen): Kuvasz
uit bek stinken
Hallo,
Mijn Kuvaszpup van 5 maanden stinkt sinds een week of twee enorm uit zijn bek.
En wel zo erg dat het echt niet fijn meer is om hem te knuffelen.
Hij heeft wel sinds vorige week woensdag speciaal medicinaal voer omdat hij slecht reageerde op het voer wat hij kreeg.
Dit moeten we nu tot volgende weekk woensdag volhouden en dan over op een lam en rijst variant voer.
Hij is na het overstappen op het medicinaal voer wel een stuk fitter en vrolijker geworden, dus we merken duidelijk dat hij er zich een stuk beter van voelt. Zijn ontlasting is ook gewoon weer hard, alleen nog heel licht bruin.
Ik ga er begin volgende week sowieso weer mee naar de dierenarts om te kijken hoe we nu verder gaan, maar ik vraag me nu af of dat uit zijn bek stinken een teken is dat hij toch nog last heeft van zijn maag?
Waarschijnlijk een overbezorgd baasje, maar het zit me toch niet helemaal lekker!
Mijn Kuvaszpup van 5 maanden stinkt sinds een week of twee enorm uit zijn bek.
En wel zo erg dat het echt niet fijn meer is om hem te knuffelen.
Hij heeft wel sinds vorige week woensdag speciaal medicinaal voer omdat hij slecht reageerde op het voer wat hij kreeg.
Dit moeten we nu tot volgende weekk woensdag volhouden en dan over op een lam en rijst variant voer.
Hij is na het overstappen op het medicinaal voer wel een stuk fitter en vrolijker geworden, dus we merken duidelijk dat hij er zich een stuk beter van voelt. Zijn ontlasting is ook gewoon weer hard, alleen nog heel licht bruin.
Ik ga er begin volgende week sowieso weer mee naar de dierenarts om te kijken hoe we nu verder gaan, maar ik vraag me nu af of dat uit zijn bek stinken een teken is dat hij toch nog last heeft van zijn maag?
Waarschijnlijk een overbezorgd baasje, maar het zit me toch niet helemaal lekker!
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: uit bek stinken
Hij is aan het wisselen, ik heb er hier ook eentje die een uur in de wind meurt :N:
komt vanzelf weer goed
komt vanzelf weer goed
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
dacht ook meteen aan wisselen, of een ontsteking. Maar kan ook vanuit de maag komen.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Argos
- Actief
Dus van het wisselen kan hij ook ontzettend uit zijn bek stinken?
Ik had het namelijk aan verschillende hondenbezitters gevraagd, maar die herinnerden zich dat niet meer omdat de puppytijd al zo lang geleden was.
De dierenarts gaf vorige week aan dat het van de maag kon zijn, maar omdat hij verder perfect reageert op zijn nieuwe brokken en weer helemaal een pup van vijf maanden is met alle kuren die daarbij horen leek het me zo raar dat er dan nog maar 1 klacht over zou blijven.
Hij is wel druk aan het wisselen, hij heeft de afgelopen week 3 hoektandjes gewisseld en is bezig met de vierde. Dit zou dus heel goed kunnen.
Ik had het namelijk aan verschillende hondenbezitters gevraagd, maar die herinnerden zich dat niet meer omdat de puppytijd al zo lang geleden was.
De dierenarts gaf vorige week aan dat het van de maag kon zijn, maar omdat hij verder perfect reageert op zijn nieuwe brokken en weer helemaal een pup van vijf maanden is met alle kuren die daarbij horen leek het me zo raar dat er dan nog maar 1 klacht over zou blijven.
Hij is wel druk aan het wisselen, hij heeft de afgelopen week 3 hoektandjes gewisseld en is bezig met de vierde. Dit zou dus heel goed kunnen.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ja, daar kunnen ze erg door stinken, wat je ws ruikt, is (oud) bloed, en dat ruikt gewoon niet uh fris 
- Argos
- Actief
mijn vriend zei al dat hij rook alsof er een dood dier in zijn bek lag, dat oude bloed zou het dus wel verklaren haha
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Die van mij is aan ook aan het wisselen en stinkt ook n uur in de wind uit zn bek!
Ik denk dus ook dat het komt door het wisselen
Ik denk dus ook dat het komt door het wisselen
-
Melanie 74
Komt idd vaker voor hoor dat ze met wisselen uit de bek stinken 
Mag ik vragen wat voor darmklachten hij had?
Want door het wisselen kunnen soms ook diarree krijgen en er niet lekker van zijn.
Mijn tip is dan chamonilla, is homeopathisch en wordt ook bij kinderen gebruikt die last hebben van het wisselen.
Mag ik vragen wat voor darmklachten hij had?
Want door het wisselen kunnen soms ook diarree krijgen en er niet lekker van zijn.
Mijn tip is dan chamonilla, is homeopathisch en wordt ook bij kinderen gebruikt die last hebben van het wisselen.
- angelmelati
- Zeer actief
Hier ook 1, is normaal hoor..
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Kan je er ook nog iets tegen doen, of moeten we maar even doorbijten bij die stinkie-stankie kusjes van onze wisselende pup?

Iedere dag feest!