Vanochtend heb ik van de DA te horen gekregen dat Tessa, mijn Cairn Terrier van 9 jaar, HD heeft aan beide kanten (foto's gemaakt en alles uitgelegd, klopt ook met mijn eigen vermoedens dat haar klachten uit de heupen komen, dus ik heb veel vertrouwen in deze diagnose).
Uiteraard hebben de brokvoederfabrikanten daar allerlei voedingen voor ontwikkeld, maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van rauwvoerders. Tessa krijgt vanaf nu een voedingssupplement genaamd Fortiflex 375 van Virbac bij haar Carnibest + rauwe bevleesde botten. Ik weet dat Carnibest ook Glucobest verkoopt dus waarschijnlijk doen we dat dan in de periode dat we de Fortiflex niet geven (advies van de fabrikant is 1 maand op, 2 maanden af).
Maar er zijn vast mensen die met deze problematiek ervaring hebben en daar ben ik dus benieuwd naar!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rauwe voeding bij HD?
Moderator: moderatorteam
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Rauwe voeding bij HD?

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: Rauwe voeding bij HD?
Jazeker ik heb ervaring.
Met onze Amstaff reu Romeo.
Hele goede ervaringen zelfs!
Ik voer grootendeels zelf samengesteld, maar soms ook gemalen mixen van Herby erbij.
Elke dag geef ik hem een beetje Atroflex gewrichtensiroop bij zijn eten.
En ik moet zeggen, dat het heel goed helpt.
Hij is zelfs nu niets stijf, terwijl hij voorheen met de kou altijd stijf was en soms wat pijn had.
Op aanraden van de dierenarts geef ik hem nu het hele jaar door die gewrichtensiroop, dat deed ik voorheen alleen maar in de winter.
Het is gewoon te koop bij een reformwinkel.
Met onze Amstaff reu Romeo.
Hele goede ervaringen zelfs!
Ik voer grootendeels zelf samengesteld, maar soms ook gemalen mixen van Herby erbij.
Elke dag geef ik hem een beetje Atroflex gewrichtensiroop bij zijn eten.
En ik moet zeggen, dat het heel goed helpt.
Hij is zelfs nu niets stijf, terwijl hij voorheen met de kou altijd stijf was en soms wat pijn had.
Op aanraden van de dierenarts geef ik hem nu het hele jaar door die gewrichtensiroop, dat deed ik voorheen alleen maar in de winter.
Het is gewoon te koop bij een reformwinkel.